דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חיליק פרנק | דוסיפדיה

זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'.

יחיאל מאיר [חיליק] פרנק נולד ב-1977, תשל"ח כנינו של הרב צבי פסח פרנק, רבה של ירושלים. אמו היא נצר למשפחה של חסידי ברסלב. חיליק פרנק החל את דרכו כאברך
צעיר שבין לבין מנגן בקלרינט בעיקר ניגונים חסידיים, וכן מוזיקת כליזמרים.

הדיסק הראשון שהוציא היה בשנת 2004 בשם "חיליק פרנק" ובאותה שנה הוציא דיסק נוסף בשם "מנגן מירון".

כשנה לאחר מכן, הוציא את אלבומו "בין החומות" ו-"תיקון חצות". בשנת 2006 הוציא חיליק פרנק את אלבומו החמישי בשם "חסדי הקב"ה". ובשנת 2007 את "שימו לב אל הנשמה" ו-"ושמחה לארצך". בין דיסק אחד למשנהו חיליק פרנק מופיע/מנגן בחתונות ואירועים רבים ובפסטיבלי כליזמרים שונים. בין השאר הוא מנגן בהילולא השנתית בקבר רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר,בשמחת בית השואבה של חסידות תולדות אהרון במאה שערים, בהקפות שניות בישיבת רמת גן ובאירועים מרכזיים נוספים.

חיליק פרנק נחשב לאחד מנגני הכליזמר הטובים בימינו, והוא מופיע בפני קהלים מגוונים. בשנים האחרונות מופיע פרנק עם הרכב "הלב והמעיין" באירועים מיוחדים של ניגונים יהודיים אותנטיים. בשנים 2010-2009 הוציא חיליק פרנק ביחד עם נאור כרמי את צמד הדיסקים - "הלב והמעיין" [2009] ו"שירה חדשה" [2010] אשר זיכה אותו במקום ראשון בפסטיבל באמסטרדם, יחד עם נאור כרמי והרכב "הלב והמעיין", ובימים אלו עומד להוציא דיסק נוסף בשם "פורים בירושלים".
none
made with by DOS MUSIC