דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

טקס חלוקת אלבום הזהב לחיליק פרנק | צפו

1

מערכת 'דוס מיוזיק'.

עקב אירועי הימים האחרונים נדחה אירוע השקת אלבום הזהב לאומן הכלייזמר חיליק פרנק והועבר ממירון לירושלים. הטקס התקיים היום, יום ב' בחנות 'מים' ובמתחם התו השמיני ברחוב שמאי בבירה. בטקס נשאו דברים באווירה חסידית ומחוייכת רן שריד מחברת ההפצה 'דברי שיר' וחיים חזין מ'הינדיק הפקות'. חיליק פרנק חרג מצניעותו ודיבר לפני קהל העשרות שהתגודד במקום. שריד אמר כי במיוחד השבוע יש חשיבות לחזק את היהודים ולשמחם בשירת פורים.

תנועת מעייני הישועה פרסה את חסותה על האירוע. במקום חולקו אלבומי זהב לכל האנשים והחברות שגרמו להצלחה המטאורית בפחות מחודש ימים. בין המקבלים: המעבד ג'ף הורביץ, שהתרגש עד דמעות, דני זילבר מרשת גל-פז, אבי גרינברג מנכ"ל גרינטק ויובל נינסבוים מהתו השמיני. הנוכחים שתו לחיים וחלקם אמרו בהלצה שאחרי אלבום שכזה אפשר להיות שיכורים ולא מיין.

האירוע התקיים לאור אישור הנפקת העותק ה – 20,000 של האלבום 'פורים בירושלים', שבישר על כך שאומן הכלייזמר חיליק פרנק, נכנס לרשימה הנדירה של אקו"ם של אלה שעשו את זה בפחות מחודש ימים. חברות 'דברי שיר' ו'הינדיק הפקות' שקיימו את אירוע הענקת אלבום זהב מדגישים כי הצלחת האלבום האחרון באה לאחר הזכיה בפסטיבל הכלייזמרים העולמי באמסטרדם של הרכב "הלב והמעיין" בו מככב חיליק יחד עם נאור כרמי.






1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC