דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרן רזאל בלבונטין 7 - סיקור וגלרייה

5

זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'.

אתמול השיק אהרן רזאל את אלבומו ,"מה עשית היום". אהרון רזאל פתח את ההופעה עם השיר "מחכה לאור" צליל/ניגון של הבעל שם טוב. והמשיך עם השיר "כל הנחלים" בו נתן אהרן רזאל פרשנות משלו לפסוק בספר קהלת, פרק א', פסוק ז' של שלמה המלך: "כל הנחלים הולכים אל הים והים אינו מלא". השיא של הערב נרשם בשיר "קום צא לשדה" שהקפיץ את הקהל והמשיך עם השיר "אשא עיני" ו"הסנה בוער". בין השירים פונה אהרן רזאל לקהל ואומר:

"אני רוצה להגיד לכם שאתם נמצאים ברגע היסטורי זה מופע פתיחה שלנו להשקה של אלבום חדש "מה עשית היום" ממש הכול קרה פתאום ככה התחלנו להוציא את הדיסק לעשות חזרות ושמחה גדולה באוויר. והשיר הזה יש לו סיפור יפה, סיפור עם שאמן ניגן את היצירה שלו אמרו לו: "אתה תוכל להסביר לנו מה ניגנת?" הוא אמר להם: "כן". וניגן אותה שוב פעם. אז עכשיו הפוך במקום שאספר לכם מה קרה? איך הגעתי לצפת? ואיך הכול התגלגל? אני אשיר לכם שיר על זה "דרך חדשה" המוקדש לרבינו, רבינו הקדוש."

מיד בתום השיר החל אהרן רזאל לשיר את השיר "זמן הגאולה" כשלצידו עמית יצחק ,האחראי על ניהול מוזיקאלי והגיטרות, קובי קלאר,האחראי על הבס, אלון יופה, האחראי על התופים. ודוד עדה על הקלידים. שילוב של אלו הביאו את השיר למחוזות רוקנרוליים זה התבטא בעיקר בשירים: "כל הנחלים", "אשא עיני" ו"מה עשית היום". את ההדרן חתם אהרן רזאל עם השיר "בלב השביל" המגולל סיפור מאוד מרגש על בחור בשם בצלאל בלום שביקש מאהרן לכתוב שיר. אהרן כתב לחן כשהיה עם בצלאל אך רצה הגורל ובצלאל נפטר. הרבה זמן חיפש אהרן מילים לשיר אפרת,בת זוגתו שתחייה ואהרן מצאו דרך להנציח את שמו של בצלאל במשפט אשר חוזר על שמו: "בצל האל הנך" - שיר ברכה לכל מי שנמצא בדרך. ובעיקר שיר שנכתב לעילוי נשמת בצלאל בלום זצ"ל ולכבוד ילדיו. בתום השיר "בלב השביל" המשיך אהרן רזאל עם השירים "מחכה לאור" ו"מה עשית היום" אשר סגרו את מופע הפתיחה מוצלח לאלבום החדש. תמצית הרוק היהודי כבר אמרתי?




5
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC