דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גדולי הזמר החסידי במופע ענק למען נוער בסיכון בירושלים

0

מערכת 'דוס מיוזיק'. 

גדול מלחיני הזמר החסידי יוסי גרין , החזן יצחק מאיר הלפגוט, אוהד מושקוביץ ומנחה הערב ישי לפידות, יופיעו ביום ירושלים הקרוב במופע ענק של המרכז הישראלי של ה-OU למען נוער בסיכון. הכנסות האירוע יוקדשו לפרויקט "הזולה" הפועל מטעם ה-OU בקרב אלפי צעירים בסיכון בירושלים.

בערב יום ירושלים הקרוב יתאחדו ארבעה מגדולי הזמר החסידי- יוסי גרין, החזן הלפגוט, אוהד מושקוביץ ומנחה הערב שי לפידות, במופע ענק אשר מוקדש לנוער בסיכון.

יוסי גרין, גדול המלחינים של המוזיקה החסידית בעשורים האחרונים, שעומד מאחורי הלהיטים הכי גדולים של אברהם פריד וזמרים מובילים אחרים ואף הפך בעצמו לזמר מוביל בתחום, יגיע לארץ במיוחד לרגל המופע של בערב יום ירושלים.

בימים אלה מציינים עשור מאז כינס יוסי גרין את מיטב להיטיו ולחניו המושרים בידי אחרים, למיזם גוונים של גרין, מחרוזות בסגנונות ועיבודים מפתיעים. לאחרונה, התפנה יוסי למלאכת תיעוד וחידוש הלחנים המושרים בפי גדולי הזמר היהודי בעולם והוציא אלבום חדש בשם "היפש" המאגד 13 רצועות - מחרוזות מוכרות בעיבודים מחודשים.

האירוע מאורגן על ידי המרכז הישראלי של ה-OU אשר מפעיל עשרות פרויקטים חינוכיים וקהילתיים בארץ. המופע יתקיים בערב יום ירושלים ( יום ג' כ"ח באייר- 31.05.11) באולם עצמאות-מקסיקו באוניברסיטה העברית, הר הצופים ירושלים.

לרגל האירוע הופק קליפ מיוחד בו מזכירים הזמרים כי ישנם כ-350,000 ילדים בסיכון היום בישראל: "לטובת הילדים הללו אנחנו נפגשים" מדגישים האומנים.

ההכנסות המופע יוקדשו לפרויקט "הזולה של חצרוני ע"ש פרל והרולד ג'ייקובס " שמפעיל המרכז הישראלי של ה-OU בירושלים. הזולה מהווה מעין מועדון נוער, שפועל בכל ימות השבוע עם מגוון סדנאות וקורסים ומקיים פעילות ייחודית בימי חמישי בערב ומוצאי שבתות בסמוך לכיכר ציון בירושלים. הפרויקט הוקם לפני כעשר שנים על ידי הראל חצרוני ורפאל אבן-דנאן, במטרה לתמוך בצעירים מהמגזר הדתי לאומי שנשרו מהמסגרות ובמקרים מסוימים הגיעו לרחוב ונמצאים על סף סכנה.

הזולה משמשת כ"חדר מיון" הקולטת את הצעירים ומפנה להמשך הפעילות בעזרת צוות מקצועי של מדריכים ופסיכולוג. לזולה מגיעים מדי חודש כ-400 בני נוער ובשנה קרוב ל-3000 צעירים בסיכון.

הרב אבי ברמן- מנכ"ל המרכז הישראלי של ה-OU: "הזולה משמש כבית חם עבור אלפי צעירים שנקלעו לתקופות של משברים ובלבול בחיים. אנו במרכז הישראלי של ה-OU גאים לשמש עבורם כתובת וכמצפן ערכי ואנו שמחים שבזכות הפעילות הרוב גדול חוזר לדרך המלך וממשיך לחיים של תרומה ונתינה למשפחתם לחברה ולמדינה".

ארגון ה-‪ Orthodox Union הינו ארגון עולמי המאגד בתוכו מעל 800 בתי כנסת וקהילות ברחבי צפון אמריקה ובישראל. סימן ההכשר של ה-‪ OUמודפס על כ-500,000 מוצרים, בלמעלה משמונים ושלשה מדינות ברחבי העולם. הארגון מהווה את גוף הכשרות הגדול והמוכר בעולם וכל רווחיו מופנים לפרויקטים ולפעילויות היהודיות בארץ ובעולם. המרכז הישראלי של ה-‪OU פועל בחזיתות חברתיות שונות ומספק מענה לצרכי השעה של החברה הישראלית בתחומי נוער בסיכון, נוער וילדים בפריפריה, קירוב בין דתיים לחילוניים, סיוע לעולים ועוד.

לפרטים והזמנות:
http://ouconcert.com

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC