דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרן רזאל "מה עשית היום?" | מופע השקה

0

זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'. 

אחרי שהפך לאחד השירים המושמעים ברדיו הישראלי עם "מה עשית היום?" ואחרי הדואט המרגש "עולה בשביל" עם שולי רנד יוצא האלבום החדש של אהרן רזאל, כוכב המגזר הדתי שכבש את לבבות החילונים.

השם אהרן רזאל אינו חדש ליודעי דבר. רזאל, בעל תואר שני בקומפוזיציה, מנגן על פסנתר וגיטרה ושייך למשפחה מוזיקלית פעילה - אחיו הצעיר של יונתן רזאל ובן דודו של הכנר ניצן חן רזאל. הוא שיתף פעולה עם אריאל זילבר, קובי אוז ושולי רנד ונחשב "האביב גפן של המגזר הדתי", מבין הנחשונים שפרצו את מחסום המוזיקה המסורתית החסידית לכיוון הפופולרי והמקורי.

סגנונו המוזיקלי של רזאל נע בין רוק, מוזיקת עולם, ראגיי ומוזיקת נשמה עם מקצבים שמחים וקליטים. אחרי שכבש את המגזר הדתי ונחשב לאחד מגדולי כוכביו, רזאל זוכה לפופולריות חסרת תקדים בקרב קהל חילוני. יש בו קצת ממאיר בנאי, קצת מאלון אולארצ'יק, קצת מאריאל זילבר ובעיקר המון אהרן רזאל.

האלבום "מה עשית היום" מכיל שירים שכתב רזאל לאורך תקופה ארוכה, שירים ששמר במגירה עד בוא העת. על ההפקה המוסיקלית אמונים אבי טל ושמוליק דניאל, ומשתתפים באלבום יונתן רזאל, דניאל זמיר, שולי רנד, ירון אוזנה (התפוחים), ניצן-חן רזאל ועוד. חלק מהשירים נכתבו במעיין סודי באזור צפת, וכזה הוא רזאל, מעיין מתפרץ של כשרון, מוסיקה ונשמה של אמת.

אהרן רזאל מופע השקה - אורח יונתן רזאל ועוד

חמישי, 26.5, תמונע ת"א , 22:30
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC