דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סמסונג סידרה 9 מגיע לחנויות

0
סמסונג משיקה המחשבים הניידים הקלים והדקים בעולם מסדרה 9 ברשת באג ב-12/06/11

המחשבים משווקים במחיר של 7,992 שקלים, ולקונים ביום ההשקה מחכה הפתעה – כל הרוכש מחשב יקבל כונן חיצוני בשווי של למעלה מ- 500 ₪

שבועיים לאחר שהוצגו לראשונה בישראל במסיבת העיתונאים שנערכה על ידי סמסונג ישראל וקבוצת חיון, נציג סמסונג בישראל, מגיעים המחשבים הניידים מסידרה 9 לחנויות. הניידים היוקרתיים הקלים והדקים בעולם יושקו באירוע ייחודי בחנות הדגל של רשת BUG בדיזנגוף סנטר ביום א', 12 ביוני .

לרוכשים הראשונים מחכה גם הפתעה נוספת מבית סמסונג. ביום ההשקה החליטו קבוצת חיון ורשת באג להעניק לכל רוכש מחשב מסדרה 9 את הכונן החיצוני של סמסונג בגודל אחד טרה-בייט במתנה. עלות המתנה למעלה מ-500 שקלים.

סדרת המחשבים האולטרה-פרימיום של סמסונג, משקל קל של 1.31 ק"ג, דקיקות עם עובי של 16 מ"מ בלבד . יחד עם מעבד Intel® Core™ i5, טכנולוגיית Fast Booting ועיצוב מסגסוגת תעופתית מיוחדת יוצרת מחשב ייחודי כדוגמתו בעולם.

מסך המחשב בגודל 13.3 אינץ הוא מסוג LED-backlit כולל תצוגת SuperBright Plus המאפשר הצגה של 16 מיליון צבעים, מציג תמונה עשירה וחדה וגם מעלה את ביצועי את המערכת עצמה. חיישני התאורה וטכנולוגיית Auto Display Brightness מאפשרים התאמת תאורת המסך לפי תנאי התאורה סביב המחשב. כך מותאמת לה תאורה מושלמת לעיני המשתמש ונשמרת סוללת הנייד.
עם הצגת מחשיב סידרת 9 של סמסונג בעולם לפני מספר חודשים הוא זכה לתשבוחות ENGADGET ו-WIRED על היותו המחשב הקל והדק בעולם.

בעקבות הצגתו לעיתונאים במהלך חודש מאי זכה המחשב לקבלת פנים חמה עם ציונים גבוהים שניתנו על ידי סוקרי העיתונות היומית. בין היתר נאמר עליו: "הלפטופ הכי דק והכי מגניב בין הירדן לים" (YNET), "מתחרה במשקל כבד בעולם הלפטופים היוקרתיים"(THE MARKER)
אודות קבוצת חיון

קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעפ"י דו"ח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את מסכי המחשב שלה, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלויזיה, מסכי ענק LFD, מקרנים, צורבים ופתרונות אחסון שונים
קבוצת חיון מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט.
אתר החברה www.chayon.co.i
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC