דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סאנדיסק מכריזה על ה-INAND EXTREME

0

סאנדיסק מכריזה על ה-INAND EXTREME - פתרון אחסון משובץ לטאבלטים ולסמארטפונים עם מהירות קריאה של עד 80 מגה בשניה

סאנדיסק, המובילה העולמית בתחום פתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הכריזה על ה- iNAND Extreme, הראשון בסדרת כונני פלאש משובצים, המיועדים לטאבלטים המריצים מערכות הפעלה מתקדמות ויישומים זוללי משאבים. הכונן מדגים מהירות כתיבה של עד 50 מגה בשניה וקריאה במהירות של עד 80 מגה בשניה.

לדברי אמיר להר, סגן נשיא חטיבת המערכות המשובצות בסאנדיסק, המשמעות של זכרון פלאש מובנה עם ביצועים מסוג זה: שיפור משמעותי בסינכרון מהירויות מולטימדיה, קפיצה במהירות העברת הקבצים ותגובות מהירות יותר של כלל המערכות - במיוחד כשמדובר בשימוש בתכני וידאו HD או תלת מימד ובהעברת קבצים גדולים במיוחד. שילוב הכונן החדש של סאנדיסק במוצרים החדשים שלהם, יאפשר ליצרני הטאבלטים והמערכות הניידות, לשפר משמעותית את הביצועים ובעקבותיהם את חויית המשתמש.

"סאנדיסק עבדה במהלך הפיתוח - שחלקו הגדול בוצע בישראל - בצמוד ליצרני טאבלטים וסלולר והמוצרים החדשים המפגינים ביצועים אופטימליים הם פרי שיתוף פעולה עם מרבית היצרנים הגדולים בתעשייה", אומר להר. "הפיתוח של כונן iNAND Extreme המבוסס ממשק e.MMC הוכיח עצמו בניסויים בשטח בשילוב במגוון טלפונים חכמים ובמחשבי טאבלט של היצרנים המובילים בתחומם. הפתרונות של סאנדיסק הם כיום האופציה המועדפת לאחסון משובץ במגוון סמארטפונים וממשק ה-e.MMC מיצב עצמו די מהר כפתרון אטרקטיבי לשוק הטאבלטים".

הכונן החדש, במידות 12מ"מ על 16 מ"מ ובעובי של רק 1 מ"מ, עם נפחים של 16 גיגה ועד 64 גיגה, מאפשר תכנון מוצרים דקים וניידים במיוחד. החסכון במקום מאפשר ליצרנים לשלב סוללות חזקות יותר או מסכים גדולים יותר.

אודות סאנדיסק

סאנדיסק היא המובילה העולמית בתחום כרטיסי הזכרון. קו המוצרים של החברה כולל כרטיסי זכרון לטלפונים סלולריים, מצלמות דיגיטליות, מצלמות וידאו, נגני אודיו ווידאו דיגיטליים, כונני USB למשתמשים פרטיים וארגוניים, וזכרונות משובצים למערכות ניידות כמו גם כונני SSD למחשבים. משרדיה הראשיים של סאנדיסק, שוכנים בקליפורניה, בעמק הסיליקון. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-550 עובדים הממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל. אתר:
www.sandisk.com
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC