דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרן רזאל // פתאום אדם נולד

0

מערכת 'דוס מיוזיק'. 

מה עשית היום? הפך לאחד השירים המושמעים ברדיו הישראלי, אחריו הגיע הדואט המרגש "עולה בשביל" עם שולי רנד והאלבום החדש, והנה בפתחו של הקיץ - סינגל שלישי ונוסף לאהרן רזאל, כוכב המגזר הדתי שכבש את לבבות החילונים. פתאום אדם נולד ויש לו צעקה שלו, ויש לו שתיקה שלו, ויש לו בדידות שלו ויש לו מהות.

האלבום "מה עשית היום" יצא בתחילת מאי וכבש כל חלקה טובה בלב:
"מרגע שרזאל מתחיל לשיר אי אפשר שלא להיכבש בקסם שלו. במשך שנים אהרן רזאל היה סוד כמוס של הציונות הדתית ורק לאחרונה התחיל לפזול לקהל הרחב, וטוב שכך. באלבום החדש שלו יש מעבר לכשרון, שמתבטא בכתיבת שירים מצוינת ושירה נוגעת, גם איזה טון נעים ומכיל שאפשר לכופרים כמוני ליהנות מהמוזיקה הזאת. (גל אוחובסקי, טיים אאוט)

"מה עשית היום?", אלבומו החדש של רזאל, הוא אלבום מיינסטרים לגיטימי ומעלה, שממצב את רזאל כסוג של ג'ק ג'ונסון ישראלי, עם תפילין במקום גלשן ושילוב בין מנטרות מהתנ"ך לתובנות ניו-אייג' לא מעיקות.... אהרן רזאל, כוכב הפופ שהחילונים צריכים לאמץ" (עינב שיף, וואלה)

"רזאל בוחר בגישה הארצית, הפופית והמלבבת, נגישה וקליטה, חמה ומדבקת, ובעיקר פשוטה להפליא ורחוקה מיומרה..."מה עשית היום" הוא מסע בטבע, אל תפארת הבריאה, אל ההר, השדה, עצי הזית, השביל והאבן. רזאל מתבונן בדרכו אוהבת האדם בפליאה, הערכה, בכבוד ובתודה על סביבותיו. אם תרצו הוא בורח מהעיר ומהאורבניות המפוקקת ובעיקר מהשעבוד לטכנולוגיה"... (עמוס אורן, הבמה)

"רזאל מתפוצץ מכישרון והאלבום מוכיח זאת" (גיא בניוביץ, כלכליסט)

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC