דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אבי בניון: סיקור הופעה במרכז שמיים

5

'זוהר מלאכי' - דוס מיוזיק.

אבי בניון,תושב באר שבע, הגיע אתמול להשיק את מופע המוזיקלי, "מופע החיים" כשלצידו שמוליק סינגולדה על הגיטרה, גיא בן שמעון על התופים, אסף רבי על הבס ושחר ימפולסקי על קלידים.

אבי בניון פתח את מופע "החיים" עם השיר "כל נשימה" והמשיך עם השיר "אני נוסע" אבי בניון סיפר על היותו תושב באר-שבע המופגזת ובהזדמנות זו ביקש להעביר מסרון קטן לחבר'ה שם בעזה: "ב"ה יש לנו כוח וכושר סיבולת. עדיף להם להתייאש ולנסות להקים שם חיים נורמליים כי באמת חבל להם על הזמן".

בתום השיר "אני נוסע" המשיך אבי בניון עם השירים: "אבא", "בכיוון ההפוך" ו"רק אתה יכול". כאשר בין השירים: "בכיוון ההפוך" ו"רק אתה יכול" אבי בניון ביקש לומר מספר מילים: "קודם כל אנחנו בתקופה של מלחמה, מחאות כל מיני דברים ככה מסביב. ונראה לי ככה שאנחנו יוצאים לרחובות למחות באמת כל אחד צריך לבדוק עם עצמו. יכול להיות שיש לכל אחד יש לו חלק אפילו קטן במצב הלא טוב שנוצר. 

הרבה פעמים אנחנו צועקים שגונבים לנו ובעצם אנחנו גונבים ממשהו אחר או באמת כל אחד יש אצלו משהו שהוא לא תקין. ויש לבדוק את עצמנו לפני שאנחנו יוצאים החוצה וצועקים כל מיני דברים".

הקהל מצידו היה מוכן להישאר עד הבוקר אך הסתפק בשירים "החיים" ו"דרשו השם", אשר חתם ערב בלתי נשכח. וכמובן לא לפני שאבי בניון בירך את הנוכחים ואמר: "שנזכה מכל המלחמות האלה נזכה לראות איך הדברים מתגלים. והעת תהיה עכשיו". 

תמצית המוזיקה היהודית- כבר אמרתי?







5
( Hide )
  1. אחלה הופעה!!!

    השבמחק
  2. למה באו מעט אנשים?

    השבמחק
  3. עשית לי חשק לקנות את הדיסק! :-)

    השבמחק
  4. כי זה ת"א??? סתם! :-)

    השבמחק
  5. תגנס לנבל עשור יש שם אפשרות רכישה. בהצלחה1

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC