דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ציון גולן - 'אלף מברוך' // המלצת דיסק

2
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

ציון גולן, המלך הבלתי מעורער של הזמר התימני, מנפיק היום את אלבומו ה-28 במספר,"אלף מברוך" ["אלף ברכות"]. שם האלבום "אלף מברוך" אינו מקרי היות וכל כולו ברכות לבורא עולמים ולקהל המלווה אותו שנים, אשר זיכה אותו לשמח בשיריו את לב המאזינים ובמיוחד את העדה התימנית.
אלבום "אלף מברוך" הינו אלבום המכיל 11 רצועות השמעה אשר רוב רובם שירי חתונה כדוגמת: "אלף מברוך",שיר שהולך להיות מושמע רבות בחתונות הקרובות, "לילת כמיס", "יא נור עיני", "יא אללה רצ'אך", "זפה בנת מן" ו-"יא סלאם". ושירי שבח והלל לבורא עולם כדוגמת: "יא רחמן אלרחמין", "רני יחידתי" ו-"רחום וחנון".



"שירו לאל נבוני שירי רנני / שבת וראש חודש יום זה לקב"ה / יקר שמו הודיעו לכל והשמיעו / זמרו הריעו לפני המלך הקב"ה / שירו לאל נבוני שירי רנני / שבת וראש חודש יום זה לקב"ה / קדושים שמך יודו וחסדך יגידו / אף יהללו ויודו שמים פלאך קב"ה / שירו לאל נבוני שירי רנני / שבת וראש חודש יום זה לקב"ה / באתי וקדשתי שמך ושירים שרתי / ואלה הגדתי ביכורים לקב"ה" כך פותח השיר "שירו לאל נבוני", שיר של ציון גולן בביצוע מיוחד עם הזמר יניב בן משיח. "שירו לאל נבוני" הינו שיר שנוהגים לומר בקהילות תימן בערב שבת ובראש חודש שחל בשבת בתום הוצאת ספר תורה. "אלף מברוך" חותם את האלבום עם השיר "שמע ישראל", אשר מושר בקהילות תימן בבתי הכנסת בראש השנה ויום כיפור.

אם כן ניתן לסכם ולומר כי העיבודים המשובחים והפקה מוזיקאלית של לוי קשתי ורביד קשתי [עיבוד של אלדד רצון בשיר מספר שבע] לצד היכולת הווקאלית של ציון גולן יוצרים דיסק קצבי במיוחד. אז אם אתם חובבי מוזיקה תימנית ומוזיקה מזרחית אתם וודאי תאהבו את הדיסק. אני אהבתי - מה איתכם?
2
( Hide )
  1. שירו לאל נבוני, פיוט הנאמר בליל שבת וראש חודש לאחר אמירת הפיוט ״בר יוחאי״ הנאמר בכל ליל שבת, לפני תפילת ערבית לאחר קבלת שבת....

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC