דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דניאל זמיר מארח את מתיסיהו 'אין לי מקום'

0
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

דניאל זמיר מארח את מתיסיהו בשיר חדש סינגל ראשון מתוך אלבום חדש בו משתתפים: יוני רכטר, ברי סחרוף, מתיסיהו ועוד

דניאל זמיר, מהכישרונות הבולטים והמוערכים של השנים האחרונות עושה דרך ארוכה ומיוחדת אל קדמת הבמה.

"אין לי מקום", סינגל ראשון בו דניאל מארח את מתיסיהו, מגיש טקסט שדורש מאיתנו תשומת לב מיוחדת ובעיקר לא ישאיר אף אחד מאיתנו אדיש.



דניאל על השיר "אין לי מקום": זהו שיר שמגיע ממקום של כאב על המצב של העולם היום. כפי שהוא נברא בטבעו, העולם הוא סוג של גן עדן. ציפור שרה, עלה זז ברוח על ענף של עץ, מים, אויר, שמים, שמש, ממש חלום. משום מה זה נראה כאילו אנחנו מתעקשים להפוך את כל היופי הזה לערימת אשפה בלתי מתכלית, בגשמיות וברוחניות. זה נראה כאילו אין עוד הרבה לאן ללכת עם מה שנהיה מהעולם שלנו. השיר ״אין לי מקום״ הוא לא שיר דיכאון. הוא חלק מתפיסת עולם שאומרת שצריך להודות בדברים הלא טובים, הטעונים שיפור, כי להבין שיש מחלה זה כבר חצי מהריפוי. קיבלנו את המתנה הנפלאה ביותר, חיים, על כוכב ייחודי שאין כמותו בכל תבל. אם נדע להסיר את כל הקליפות יתגלה בפנינו עד כמה טוב לחיות ולהיות בו.

באלבומו האחרון "געגוע לכאן" אשר יצא לפני כשנה וחצי הוכיח דניאל לראשונה גם את שירתו המרגשת בשיר הנושא "שיר געגוע לכאן" עם אביתר בנאי.
לאחר החיבוק וההערכה הרבה להם זכה ב"געגוע לכאן" ובמקביל למופעים רבים, עבד דניאל על אלבומו החדש, נפגש עם מוסיקאים רבים, ביניהם חבריו יוני רכטר, ברי סחרוף וכמובן מתיסיהו אשר לוקחים חלק באלבום החדש במספר שירים.

"שטעטל ליום אחד" – מופע מיוחד בהשתתפות הלב והמעיין, אילן דמרי (המדרגות) ודניאל זמיר
במסגרת פסטיבל "זמן פיוט" יום ראשון, 5.2.12 בשעה 21:00 באודיטוריום מרכז ברודט תל אביב

"תפילה אנדלוסית" – שישה מופעים מיוחדים בהם התזמורת האנדלוסית אשדוד מארחת את מני כהן , אביתר בנאי ודניאל זמיר במהלך פברואר ברחבי הארץ (ירושלים, קרית מוצקין, תל אביב, אשדוד ועוד.. )

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC