דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ט"ו בשבט ב'גרינטק': דיסקים לא גדלים על עצים

0
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

חברת גרינטק החברה הגדולה בישראל לשיווק מוצרי נוחיות לכל המשפחה בדוגמת סרטי ילדים שיתנו לכם כמה רגעים של שקט מהילדים.

1. "משהו מיוחד"- ספר תיאטרון בובות

"משהו מיוחד" הוא ספר ראשון בסדרת האיכות "אצבעות", ספרי חוויה המשלבים תיאטרון בובות המופעלות באמצעות האצבעות. הסדרה מיועדת לגיל הרך ומותאמת לרמה שכלית ורגשית של ילדים בגיל זה. הספרים נכתבו בליווי פדגוגי בדגש על הרחבת ידע ורגשות הילד. הספר מעצים את חווית הקראת הסיפור דרך שימוש בבובות אצבע המוסיפות המחשה וגירוי ויזואלי (חזותי).

"משהו מיוחד" הספר הנוכחי בסדרה, מספר על מעמד חברתי וקבלת השונה. הוא מקנה לילד כלים לזהות צדדים חיוביים בכל אדם ומאפשר לו הזדמנות להתמודד עם רגשותיו ועם אלה של האחר.
בספר שכתבה שרה שמש, צילומי צבע מרהיבים, גרפיקה איכותית, הדפסה ולמינציה. הבובות יוצרו מבד קטיפתי אלסטי, המתאים לגדלי אצבעות שונים (הורים וילדים) ברמת גימור גבוהה, נהנות מ'תו תקן' מחמיר ביותר ומיועדות לשימוש רב פעמי.

המארז כולל גם דפי הדרכה והפעלה לאם ולילד, שנכתבו ונערכו על ידי אנשי מקצוע בתחום ההוראה וקידום הילד הרך. בין הדפים ניתן למצוא רעיונות למשחקים (יחיד וקבוצה) ברמות שונות שיעניקו לילד שעת איכות חווייתית ערכית ומתוקה.

מחיר ברשת חנויות גרינטק: 69 שקלים- הערכה כוללת ספר ובובות תיאטרון


2. לצפייה: האוצר מתחת לגשר- ניצוצות של קדושה

חבורת 'ניצוצות של קדושה' מתמחה בהפקת סרטים לילדים כבר למעלה עשור, מגישה את "האוצר מתחת לגשר". סרט חינוכי נוסף גדוש בגרפיקה מתוחכמת ואפקטים נוצצים ומעשיר את עולמו של הצופה הצעיר.
יעקב עני מרוד, חולם על אוצר גדול שממתין לו מתחת לגשר. הוא לא מפקפק ואינו מטיל ספק בחלומו, הוא עומס על כתפיו מעט בגדים ומזון ויוצא למסע בעקבות ה...חלום. כמו בכל הרפתקה, עובר יעקב מסע ארוך ומלא בטלטלות, בסוף ה(לא) מפתיע, הוא מצליח להגיע לגשר ולמתנה הגדולה שמסתתרת שם עבורו.
אורך הסרט כשעה, "האוצר" יגרום לילדכם לשמוח תוך כדי חיבור למסרים הערכיים השזורים בו.

מחיר ברשת חנויות גרינטק: 50 שקלים.



3. לצפייה: כנגד כל הסיכויים- חלק ב'

עוד סרט חינוכי ומרגש לילדים ונוער מבית "ניצוצות של קדושה", כעת מגיע החלק השני.
"כנגד כל הסיכויים", מחבר את תקופתנו עם ימי השואה. העלילה המרתקת, מספרת על ילד שיוצא עם שני חבריו למבצע נועז לחילוץ ילדים יהודיים מבית מחסה. בעקבות סיפור ששמע בבית הספר, שאותו הוא מחבר לאמרת חז"ל 'על ידי תשובה אפשר לתקן גם את העבר..', הוא מגבש את חבריו, מתכנן את מבצע החילוץ עד לסוף המפתיע. הסרט באורך של 90 דקות קושר את הילדים לתקופת השואה בדרכם שלהם, באמצעות מסע מרתק בימינו אנו.

מחיר ברשת חנויות גרינטק: 40 שקלים. או מצטרף למבצע 3 ב 99.90

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC