דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מאוחדת בית שמש: מעמיקה מודעות לגילוי סרטן אצל האשה

0
במאוחדת מבקשים לקדם את תכנית "לחיות נכון" אשר פועלת ללא הרף להטמעת אורח חיים בריא ורפואה מונעת בלקוחותיה. כל זאת באמצעות סדנאות, הרצאות ואירועי בריאות אשר נערכים בכל סניפי מרפאות מאוחדת בכלל הערים. בימים אילו מרימה מאוחדת את הכפפה ונערכת לערב הסברה בנושא חשוב וחיוני לאין שיעור - בדיקות ממוגרפיה. במהלך הכינוס, תעמודנה נשות מאוחדת על חשיבות ביצוע הבדיקות מכל ההיבטים.
הכינוס הלא שגרתי, נערך לרגל הגעתה לעיר של ניידת ממוגרפיה משוכללת, שצפויה לקיים בין כתליה בדיקות ממוגרפיה דיסקרטיות. המשתתפות בכינוס צפויות לשמוע הרצאות בנושא, מפי נשות המקצוע הטובות בתחום. ערב ההסברה יתקיים אי"ה ביום רביעי ז' בתמוז בשעה 20:00 בדיוק, באולם ההרצאות במרפאת רמת בית שמש א', רח' נחל צאלים 2.





ההרשמה בטלפון: 02-5300100

בתוכנית:
• בדיקות ממוגרפיה - הרצאה בנושא מטעם ארגון 'בשבילך'.
• ניידת הממוגרפיה - הגב' בת אל שושן אחות מקדמת בריאות
• גיל המעבר ובדיקות תקופתיות - ד"ר גילה הורנרייך - רופאת נשים
כל הפעילויות בהכוונת רבני ומוצ"י הקהילות החרדיות בבית שמש.

"מאוחדת הציבה במרכז עשייתה את המבוטח ועושה רבות לקידום בריאותו ולמניעת מחלות", אומר רון שולוויס, מנהל השיווק של מאוחדת. "מחובתנו לעסוק לא רק בשרותי רפואה לחולים, אלא גם בהטמעת ערכי בריאות התורמים לבריאות הפרט והמשפחה. רפואה מונעת והטמעת אורח חיים בריא תופסים מקום נכבד בסדרי העדיפות של מאוחדת וככל שנקדים להטמיע ולטפח כללים של אורח חיים בריא – כך ניטיב לעשות"
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC