דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חיים ישראל השיק את אלבומו החדש קסם נעוריי ברידנג 3

2
מערכת 'דוס מיוזיק'.

אמש (יום ג) גדול הזמר המזרחי , חיים ישראל השיק את אלבומו החדש "קסם נעוריי" ואת סיבוב ההופעות הארצי , ברידנג 3 שהיה מלא עד אפס מקום וקהל מגוון חרדים/דתים/מסורתים באווירה של אהבת חינם שחיים ישראל חיבר בין כולם עם מוזיקה טובה ,ואנרגיות חיוביות .

את המופע פתח חיים עם הבלדה "שמע ישראל" ו "ברכו את ה' " הקצבי מהאלבום החדש. "אתה אחי" שהוקדש לאחים איציק ואבישי אשל ,וביצע את הלהיט "הלילה" ו "יתגדל ויתקדש" להיט העשור ,

גדול זמרי תימן אהרון עמרם נכח בהופעה, וחיים כהוקרה והערכה ירד מהבמה אל עמרם וביצע איתו את השיר "קריה נאמנה" בתימנית. עוד ביצע מהאלבום החדש לעוף ברוח/להאמין .

הזמר גד אלבז חוגג יום הולדתו ה 30, וחיים ישראל איחל לו מזל טוב , במחצית הערב עלה הזמר יואב יצחק אל הבמה וביצעו יחד את הלהיטים המוכרים לכולם לך אלי , וממעמקים ,באווירת ימי הסליחות, יואב גם ביצע את שירו "זה הזמן לסלוח"

את החלק השני חיים פתח עם השיר "קסם נעוריי" שנושא את שם האלבום, ומחרוזת שירים מאלבומיו הקודמים,
אהבה בלב / בום פאם/ אלוקים שלי , באופן ספונטני חיים הקדיש לחובבי המוזיקה הנוסטלגית את שירו של חיים משה שיר הגיטרה ו נגנו לי שיר , "בא לי" מהאלבום החדש ,

הקהל היה על הרגליים ,אך חיים נתן להם לנוח עם הבלדות "חומות של תקוה" ו"מנורה" בנוסף הקדיש לאמו שהייתה באירוע את ה"שיר לאמא" במחרוזת עם השירים בכפיים / כולם רוקדים הלילה .

את השיר "ביתי שלי" הקדיש לבתו שירן ,בהמשך החליט חיים לחרוג מהלינאפ וביצע את השיר אינתה עומרי , וסיים את המופע שנערך שעתיים וחצי שוב עם השיר "קסם נעוריי" שנושא את שם האלבום החדש, חיים ישראל שת"פ במופע עם להקת ה-סינגרס שהיו הזמרי ליווי, והרכב מוזיקלי של שבעה נגנים !

קרדיט צילום - יניב יצחק











































 
2
( Hide )
  1. איך חיים ישראל הזדקן איזה פחד....[וגם השמיו איך הבטן שלו יוצאת חחחחחחח]

    השבמחק
  2. כמו יין שמשתבח עם השנים לא נס ליחו אלבום פצצה הייתי בהופעה ברידינג אין עליך חיים מלך אמיתי ....

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC