דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בשורה חגיגית מתנובה: גבינות עמק למהדרין

0
תנובה משיקה בימים אלה מוצרים חדשים בסדרת עמק, עמק קלאסית 200 גרם, עמק קלאסית 400 גרם ועמק 9% דל שומן בכשרות בד"צ העדה החרדית וגבינת עמק בטעם פיצה 200 גרם בכשרות וועדת מהדרין תנובה, בכך גדל המגוון של גבינות עמק בסל גבינות המהדרין של תנובה.

גבינת עמק של תנובה, על שלל מוצריה, הינה ממוצרי הדגל של תנובה. בייצורה החלו לפני כ-70 שנה בעמק יזרעאל ומכאן שמה. מאז ועד היום עמק מיוצרת בנוסחה המקורית .

עמק הוא המותג המוביל בקטגוריית הגבינות הצהובות. עמק ידועה ביתרונותיה ובערכיה התזונתיים - היא עשירה בסידן וחלבון, מכילה וויטמינים כמו 12B ודלה בלקטוז. המגוון העשיר של גבינות עמק, כמו גם היותם מזינים, מאפשרים את שילובה בכל ארוחה החל מארוחת בוקר, עבור בארוחות ביניים וכלה בארוחת ערב. גבינות עמק משווקות באריזה מעוצבת הניתנת לסגירה חוזרת לשמירה על טריות מקסימאלית.

"אנו שמחים להגיש את משפחת עמק המורחבת בכשרות המהדרין" אומר הראל יהודה, מנהל יחידת מגזרים בתנובה, "השקת מוצרי עמק קלאסית למהדרין משלימה את מגוון המוצרים למהדרין של מותג עמק הוותיק והמוכר בישראל. גבינת "עמק" נמצאת בכל בית ומקרר בישראל בזכות האיכות הבלתי מתפשרת, הערכים התזונתיים והטעם. מגמת הפיתוח והרחבת מוצרי המהדרין תמשיך להיות חלק ממדיניות הפיתוח והיצור של תנובה" סדרת עמק שכוללת מוצרים חדשים כמו גם קיימים על המדף, מושקת בימים אלו במהלך רחב היקף .המותג עמק יהיה כעת ,המותג המוביל בקטגוריית הגבינות צהובות במוצרי המהדרין.

הסדרה הקיימת כוללת את המוצרים:
עמק דק דק 200 גרם, אצבעות עמק חצי קשה, חטיף אצבעות מוצרלה, טל העמק 9% והמעדניה של עמק 400 גרם בכשרות וועדת מהדרין.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC