דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רחובות אנדלוסיה בחלל הבית

0
שיטוט בסמטאות העיר אנדלוסיה שבספרד, צפייה בריקודי הפלמנקו, אמנות המורים הנוודים המאופיינת בצבעים רעננים, נגינות גיטרה ונגיעות קטנות של שמש, מותג חיפויי הקיר Eijffinger מציג את סדרת הטפטים החדשה Flamenco והקייצית, שעוצבה בהשראת התרבות הצבעונית והעשירה של ספרד.

סדרת Flamenco מתהדרת במגוון צבעים מעוררי שמחה ותשוקה לחיים,

וביניהם: תכלת, ורוד, צהוב לימון, טורקיז, ועוד, אך גם בכאלו מתונים יותר, המשדרים אלגנטיות, בשילוב גווני בז', קפוצ'ינו, ארגמן, ועוד.

העושר הויזואלי של הטפטים בסדרה נובע למעשה עקב שילוב גוונים פסטלים דהויים וצבעים חמים ועשירים, שמעניקים לחלל תחושת עומק ומביאים את רחובות אנדלוסיה הספרדיים אל תוך הבית.

מעבר לגווני הטפטים הייחודיים, הפריטים בסדרה בעלי מראה מט עם נגיעות קטנות של גימורים מבריקים ועשויים מאריג הסביליה ומאריג הפלורס. הסביליה עשוי מפרחים ארוגים ומדמה אפקט של משי צבעוני, ואילו הפלורס הוא קטיפה הארוגה על בד טבעי בשלוש טקסטורות שונות: עיצוב אבני פסיפס גדולות, תבליטים מעוטרים ופסים צבעוניים.

בסדרה מגוון הדפסים עשירים, ביניהם פרחים דקורטיביים, ציפורים צבעוניות, עיטורים אתניים 'דהויים' כביכול, ועוד.

מעצבי הסדרה השוו אותה לשולחן מלא בכל טוב, עם נגיעות מתוקות וחריפות המשתלבות יחד למראה חם וייחודי, עם שילובי צבעים מעוררים תיאבון, כמו קפוצ'ינו חום וירוק או ורוד וטורקיז, שילובי טקסטורות והדפסים, אשר מביאים את אווירת השמחה והתשוקה מסמטאות אנדולוסיה הספרדית אל חלל הבית.

מחיר: 160 ש"ח למ"ר

להשיג בגולדשטיין גלרי טפט, בוגרשוב 55, ת"א

ובחנויות העיצוב המתמחות

03-5283610
www.tapetim.co.il





0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC