דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מאזיני רדיו 'קול חי' חגגו את סיום הש''ס הגדול בעולם

0
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

רדיו "קול חי" ציין אמש (מוצ"ש) את אירוע סיום הש"ס ותחילתו של מחזור לימוד חדש. לימוד הדף היומי בתחנה, מתקיים מידי בוקר בשעה 5:00 והינו שיעור הדף היומי הגדול בעולם

רדיו "קול חי" המשדר מידי בוקר את שיעור הדף היומי הגדול ביותר בעולם, חגג אמש (מוצ"ש), במשכן האירועים "הדודאים" בבני ברק, את סיום הש"ס באירוע מיוחד ויוקרתי, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, מגיד השיעור הרב בנימין מילצקי, מאזיני השיעור ברדיו ואורחים רבים.

שיעורו של הרב בנימין מילצקי בדף היומי, משודר מזה מספר שנים ברדיו קול חי, מדי בוקר בשעה 5:00. אלפי בני-אדם מאזינים לשיעור היומי הקבוע מדי יום, הן באמצעות השידור ברדיו והן באמצעות אתר האינטרנט של "קול חי" ואתרי אינטרנט נוספים.

באירוע שנערך אמש ב"דודאים", השתתפו מאות ממאזיני השיעור, ובהם פסיפס מרהיב של מאזינים מכל החוגים והעדות, אשכנזים, ספרדים, חסידים, ליטאים, חובשי כיפות סרוגות, ירושלמים, צעירים ומבוגרים, תלמידי חכמים ויהודים פשוטים, מהארץ ומהעולם. רבים מהמאזינים שהשתתפו בסיום הש"ס, ציינו כי זו הפעם הראשונה שהם משתתפים קבוע בשיעור של דף היומי, עקב זמינותו בשידור הרדיו מדי בוקר ובאתרים השונים.







באירוע נשאו דברי ברכה והוקרה למגיד השיעור וללומדים, הגאון הרב אברהם יוסף, רב העיר חולון, הגאון הרב דוד לאו רב העיר מודיעין, מגיד השיעור הרב בנימין מילצקי, מנכ"ל רדיו "קול חי", עידו ליבוביץ, מר יוסף גרינפלד יו"ר קבוצת "קרדן" ומבעלי התחנה. את האירוע הינחה אבי רוזן, מנהל התוכניות של רדיו קול חי. תזמורת שלהבת בניצוחו של גלעד פוטולסקי הנעימה את האירוע, יחד עם האמנים אהרן רזאל וילד הפלא יענקי שטרן.

את השורות האחרונות ממסכתות הש"ס סיים מגיד השיעור הרב בנימין מילצקי, ולאחר אמירת קדיש פצח ציבור המשתתפים בריקודים לשמחה של תורה, בהשתתפות הרבנים ומאות האורחים שהגיעו לשמוח בשמחת התורה. מיד לאחר מכן החל הרב מילצקי בלימוד מסכת ברכות, יחד עם המאזינים שהשתתפו באירוע.

מנכ"ל הרדיו, עידו ליבוביץ, נשא דברים והודה למאזינים, לצוות הרדיו ולעובדים על התמיכה ברדיו ועל הנאמנות לתוכניות. יחד עם מנהל התוכניות אבי רוזן, העניק ליבוביץ אות הוקרה ליו"ר דירקטוריון הרדיו, יו"ר קבוצת קרדן ומבעלי התחנה, מר יוסף גרינפלד, על פעילותו למען "קול חי" מיום הקמתו, מזה 16 שנה, ועל תמיכתו ללא לאות בפעילות הרדיו.

בין המשתתפים באירוע נכחו:

הרב יעקב אריאל רבה של רמת גן, הרב רצון ערוסי רבה של קרית אונו, הרב חיים איידלס, הרב צבי כהן, הרב מיכי יוספי, סגן רב המשטרה הרב משה צבי גפני, הרב הצבאי רם משה ראב"ד, הרב אדיר עמרוצי, הרב יוסף וליס יו"ר תנועת ערכים, ראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר, ח"כ הרב ישראל אייכלר, יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מיכאל בן ארי, יהודה משי זהב, יו"ר זק"א, מר נחום לנגנטל – מבעלי התחנה, מר צבי מייבסקי – מבעלי התחנה ואורחים רבים נוספים.

מגיד השיעור הרב בנימין מילצקי אמר בתום מעמד סיום הש"ס: "השיעור קנה שביתה והתפשט אצל מגוון רחב של אנשים. אנו מקבלים תגובות רבות, זה שיעור ששווה לכל נפש. אין זה מובן מאליו - זה לא פשוט לקבוע עיתים לתורה. יש ששינו את סדר היום שלהם כדי שהלימוד ברדיו יהיה זמן קבוע".

עדו ליבוביץ, מנכ"ל רדיו "קול חי": "אני שמח על כך שזכינו והשידורים נפתחים בכל בוקר בשיעור תורה, אליו מתחברים מאזינים מכל העולם ועוסקים בדף שמחבר את כולם – הדף היומי. השיעור הזה מקרין ומשפיע על כל היום ומאיר באור יהודי את כלל התוכניות ושידורי התחנה".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC