דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שנת תשע''ב בעדשת המוסיקאים • מיוחד

שנת תשע''ב בעדשת המוסיקאים • מיוחד
2
דוד ישראל - דוס מיוזיק.

לאחר עשרות דיונים ופלפולים בין מוסיקאי למוסיקאי, אתר "דוס מיוזיק" מגיש את סיכום השנה במוזיקה בעיני המוסיקאים. מה הם אומרים על קח את שלי של פרנס בביצועו של פריד? מהו לדעתם אלבום השנה? מיהו לדעתם כוכב השנה? יש לציין שאף פה הסיכום מחולק כתוצאות, שכן לכל שיר/אומן הנזכר כאן יש את הקולות שלו אותם נציין. כמו כן, נציין מספר מצומצם מהמוסיקאים אשר השתתפו בדיון. קריאה נעימה!

לאחר דיונים רבים בנושא, וויכוחים רבים בין המוסיקאים זכה אלבומו המשובח של אברהם פריד 'רצוננו לראות את מלכנו' לתואר אלבום השנה בעדשת המוסיקאים עם 56% מהקולות. במקום השני זכה אלבומו של ליפא שמעלצר 'אמונה' עם 23% מהקולות. כשלאחריו במקום השלישי זכה אלבומו של יעקב שוואקי 'cry no more' עם 21%.

שיר הנושא של האלבום 'רצוננו לראות את מלכנו' - אלבום השנה בעדשת המוסיקאים




לתואר כוכב השנה בעדשת המוסיקאים זכה שמעון טובול כשזכה 62% מהקולות. לאחריו במקום השני זכה בתואר הזמר צודיק גרינוולד עם 26%. כשלאחריו במקום השלישי זכה הזמר עמרם הדר עם 12% מהקולות.

כוכב השנה בעדשת המוסיקאים שמעון טובול באירוע


צילום: יאיר אור ואופיר פרדס.


את התואר קליפ השנה בעדשת המוסיקאים לוקח ליפא שמעלצר עם הקליפ לשיר 'מזרח' עם 38% מהקולות, לאחריו במקום השני באחוז צמוד זכה בריו חקשור עם 36% לקליפ לשיר 'אור הלבנה', ולאחריו זכה שמואל יונה לתואר עם הקליפ לשיר 'אורח' עם 26% מהקולות.

קליפ השנה בעדשת המוסיקאים - ליפא שמעלצר 'מזרח'.





המוסיקה האלקטרונית, שמעתם על זה? וויכוח סוער בין מוסיקאים רבים הוביל אל התוצאות שלפניכם. מה המוסיקאים חושבים על המוסיקה הזאת?

מאידך היו רבים שלדעתם מוסיקה זאת היא מוסיקה טובה וכיף לשמוע. אך מאידך חשבו אחרים כי אנשים מאבדים את רמת הלחן כדי להראות שהם עושים מוסיקה אלקטרונית - דבר שכבר נהייה הרגל. דבר זה נשאר בתיקו של 50% - 50%, אך פה אנחנו לא אומרים את הנוטריקון הידוע: תיקו - תשבי יתרץ קושיות והוויות.

על החידוש במוסיקה היהודית, מה אתם אומרים רוצים או לא? אם הינכם רוצים, אז הרוב איתכם. לדעת המוסיקאים צריך לעשות חידושים במוסיקה, דעה זו זכתה ב54% לצד הדעה שעדיף שירים לאו דווקא מחודשים שזכה ב46%.

נעבור לשאלות הספציפיות על שירים מסוימים שכבשו את עולם החתונות בזמן קצר מאד. השיר שקיבל את הכי הרבה פירגונים הוא 'קח את שלי' של ישראל פרנס אשר ביצע אותו באלבומו האחרון אברהם פריד. יש כאלה שזקפו את הצלחת לשיר לביצועו המדהים של פריד. לצד כאלה שממש לא זקפו את זה לכך, לדעתם אילו פרנס היה בממדים של ההיכרות עם הציבור ועם מספר האלבומים והוותק כפריד אף ביצועו היה נהפך ללהיט חתונות גדול. ובכדי להראות לכם את ההתלהבות והתפיסה של השיר בחתונות אף מצד הקהל, לפניכם וידאו של הזמר שמעון טובול מי שזכה בתואר כוכב השנה עם 62% מהקולות שר בחתונה את השיר כשאנו רואים את התלהבות הקהל שהוא רק מתחיל לשיר את השיר.

שמעון טובול בחתונה שר את השיר ריבונו של עולם.


על השיר 'מזרח' יש חילוק דעת גדול, אך המספר גדול של מוסיקאים סוברים שהשיר מעולה. לצד כאלו שסוברים שליפא פה קצת הגזים מבחינת השיר.
האחוזים: 22-78.

נסיים עם צלם השנה בעדשת המוסיקאים, המוסיקאים רבים שראו יותר מידי צלמים שורצים בהופעות שלהם כבר התחילו להכיר אותם והם מציגים אלו צלמים הם הכי הכי לדעתם ממה שהם הספיקו להכיר.

לתואר צלם השנה בעדשת המוסיקאים זכה הצלם עזריאל משה עם 48% מהקולות, עזריאל פלס לו דרך בעולם הצלמים ותוך שנה-שנתיים כבר מגיע לצמרת.

עזריאל משה


לאחריו במקום השני נמצא הצלם קובי שירה עם 30% מהקולות.

ולאחריהם למקום השלישי זכה הצלם הוותיק נתן איבגי.

עד לכאן לסיכומי שנת תשע"ב במוסיקה היהודית באתר "דוס מיוזיק"!
תודה לכולכם!
2
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC