דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מאוחדת מסכמת - לכל מי שרצה להיות היום חלק מירושלים

0


תוצאות מחמיאות לקמפיין "כבר חלק מירושלים"
98% מודעות נעזרת, 57% מודעות בלתי נעזרת
קופת החולים המוכרת ביותר בירושלים: "מאוחדת"

סקר שקיימה מאוחדת באמצעות מכון 'גיאוקרטוגרפיה' בסיום קמפיין "מאוחדת, כבר חלק מירושלים", מגלה נתונים מחמיאים על קופת החולים הפופולארית ביותר בירושלים.

מאז ומתמיד הובילה מאוחדת את שירותי הרפואה בבירה והציעה ללקוחותיה את השירותים המתקדמים ביותר בישראל. מרפאותיה פרוסות בכל רחבי העיר ומקיפות את רובן המכריע של השכונות. לרשות הלקוחות בירושלים עומדים זה מכבר מיטב הרופאים המומחים בכל תחומי הרפואה, המרפאות מרווחות ומאובזרות בציוד רפואי מתקדם ומשתבחות בצוות מקצועי ומסור. ברבות השנים הפכה 'מאוחדת' לאחת מסמלי העיר, לחלק אינטגרלי מהבירה.

כדי לאמת את התפיסה ש"מאוחדת, כבר חלק מירושלים", קיימו פרופ' אבי דגני והד"ר רינה דגני מחקר מקיף בקרב תושבי ירושלים, תוצאות הסקר בקרב הציבור החרדי לא מאוד הפתיעו את ראשי מאוחדת בבירה:
  • על השאלה "איזו קופה את מכיר/או שמעת עליה בירושלים"? 57% ענו - מאוחדת (מודעות בלתי נעזרת), 98% ענו מאוחדת (מודעות נעזרת).
  • על השאלה איזו קופת חולים היא המובילה בירושלים? 48% ענו מאוחדת, 9% ענו כללית, 7% את לאומית ורק 3% מתושבי ירושלים החרדים ענו מכבי.
  • כשנשאלו מי הקופה עם פריסת המרפאות הרחבה ביותר? 43% מהנסקרים ענו מאוחדת, לעומת 16% לכללית, 3% למכבי ו 3% ללאומית.
בכך, מצביע המחקר באופן ברור את חוזקה של מאוחדת בירושלים. עוד צוין שבקרב המגזר החרדי באופן ספציפי, 'מאוחדת' עולה על 'כללית' בכל הפרמטרים שנבחנו.

סיור בין נופים מרהיבים
בסיור מיוחד ברחבי הבירה שקיימה מאוחדת עבור העיתונות החרדית, השתתפו בכירי מאוחדת: ארנון אבן- בר סמנכ"ל לקוחות, טל שאול – מנהל מחוז ירושלים קובי בר – מנהל תקשורת שיווקית, מאשי קדר מנהלת שיווק מגזר חרדי והרב משה ברים מנהל שיווק מאוחדת בעיר. רון שולויס, מנהל אגף השיווק במאוחדת סיכם את קמפיין "מאוחדת כבר חלק מירושלים". הוא הציג נתונים מהם עולה כי מרבית הציבור החרדי מעדיף את מאוחדת ורואה בה את הקופה של המגזר.   

שולויס הציג את הסיבות לעוצמתה של הקופה - יתרונות ברורים העומדים לזכות מאוחדת בעיר הקודש: 76 מרפאות ברחבי העיר והמחוז, 653 רופאים, לרבות רופאים בלעדיים, 15 מרפאות שבת ומוקדי לילה, שעות הפתיחה הרחבות ביותר, 23 סוגי סדנאות וקורסים לקידום בריאות במגוון תחומים, המכון להתפתחות הילד המקצועי והגדול ביותר בארץ – 1,000 מ"ר !, 20 מרפאות שיניים עצמיות למאוחדת ומרפאות נוספות בהסדר, מרכז חדש ומרווח לבריאות האישה, הכולל רופאים מקצועיים מובילים מבי"ח הדסה. "לא לחינם אנחנו חזקים בירושלים", סיכם רון שולויס, "הציבור החרדי נאמן מאוד למאוחדת ונחשב כעוגן משמעותי".


על הקמפיין:
הסיסמה שנוצרה ("מאוחדת כבר חלק מירושלים"), נקבעה לאחר מחקר מקיף. הקו הגרפי הציב ילד חמוד אל מול נופי העיר, כשחלקי העיר, קרי השכונות, מיוצגות באמצעות חלקי פאזל צבעוניים. העיר קושטה במאות שלטים ומודעות.
בימי בין הזמנים התקיימה פעילות חווייתית לילדים בכל השכונות החרדיות בעיר ובבית"ר עלית. הפעילות כללה חלוקת פאזלים ומדבקות לילדים וכן, בלון ממותג לכל ילד שהרכיב את הפאזל. סה"כ ילדים שהרגישו 'חלק מירושלים' – 7,000!
המחקר שבוצע ע"י חברת גיאוקרטוגרפיה מגלה כי שיעורי החשיפה לקמפיין נאים, בעיקר לאור העובדה כי מדובר בקמפיין שאינו מערב טלוויזיה. החשיפה הגדולה ביותר הייתה באמצעות העיתונות, כאשר חשיפה זו מוקדה בעיקר לקהל החרדי ובשיעורים נמוכים יותר לקהל הדתי.

"הוותק מחייב", מבטיח הרב משה ברים מנהל שיווק מאוחדת בירושלים, "נמשיך בע"ה, להוביל את מתן שירותי הבריאות בעיר, תוך מעקב תמידי אחר שביעות רצון לקוחותיה  ותפעל לשינוים חיובים לפי הדרישות העולות מין השטח" 




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC