דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

טוקר שובר שיאים: 500 מאזינים בשידור חי בו זמנית

טוקר שובר שיאים: לראשונה בשידור חי מעל 500 מאזינים
5


טוקר שובר שיאים: לראשונה בשידור חי מעל 500 מאזינים על הקו בו זמנית

מערכת 'דוס מיוזיק'.

עם עלייתה לאוויר בפעם הראשונה, תוכניתו החדשה של מנחם טוקר, "זמן אוויר" ברדיו 'קול חי', עוררה סערה: מאות שיחות טלפון הגיעו לאולפן הרדיו וגרמו לקריסת מערכות. מנחם טוקר: "אנחנו מבטיחים פרויקט ענק שטרם התקיים ברדיו הישראלי"

תוכניתו החדשה של מנחם טוקר, "זמן אוויר", המשודרת ברדיו 'קול חי' מידי יום בשעה 14:00, עלתה היום (א') בפעם הראשונה ועוררה סערה. במהלך התוכנית, הבטיח טוקר למאזיניו כי כל מי שיעלה לשידור ויאמר את המשפט "לשון הרע לא מדבר אלי" יקבל 100 ₪ במזומן. כתוצאה מכך, הגיעו לאולפן הרדיו מעל 500 שיחות בו זמנית ממאזינים אשר גרמו לקריסת מערכות השרתים וקווי הטלפון של המערכת הארצית. בסך הכל במהלך התוכנית הגיעו כ10,000 שיחות טלפון לאולפן. אך המאזינים לא יצאו נפסדים, ובמהלך התוכנית חולקו אלפי שקלים לקהל השומעים.

בנוסף למשחק 'לשון הרע', הזמין טוקר את המאזינים להגיע לאולפן הרדיו ולקבל פרס גדול במיוחד. הראשונים שהגיעו גילו כי מחכה להם רכב עם נהג צמוד ובליווי כתב של רדיו 'קול חי'. הזוכים נסעו בזמן השידור למטוס פרטי שחיכה במיוחד בשבילם וערך להם טיסה פרטית בשמי הארץ. לאורך כל הטיסה המאזינים והטייס היו בקשר עם התכנית.

מנחם טוקר: "התרגשתי לפתוח את התוכנית החדשה "זמן אויר" ואני שמח שהמאזינים הצטרפו. בעקבות ההצלחה אנחנו מבטיחים פרויקט ענק שטרם התקיים ברדיו הישראלי. משהו גרנדיוזי שלא היה ולא יהיה. כדאי להקשיב לתוכנית שלנו בימים הקרובים".

מנהל התוכנית של רדיו 'קול חי', אבי רוזן: "הצלחתה של התוכנית החדשה "זמן אוויר", שבאה לידי ביטוי בהיענות חסרת תקדים של אלפי מאזינים שחייגו בו זמנית לאולפן – מוכיחה שוב ש'קול חי' הייתה ונשארה התחנה המועדפת של הציבור החרדי והדתי. נמשיך בקרוב עם הפתעות נוספות ותוכניות מרתקות, ובעז"ה נמשיך להוביל ולספק למשפחת המאזינים הגדולה את כלי התקשורת הטוב ביותר".




5
( Hide )
  1. רק התחיל וכבר עושה רעש

    השבמחק
  2. אחלה טוקר. היה ענק

    השבמחק
  3. טוקר המלךךךךךךךךךךךךךךךך

    השבמחק
  4. נראה לי שקול חי צריכים לתגבר את הקווים מאז שטוקר נכנס

    השבמחק
  5. מחלק מאה שח ??? כל השנוררים של בני ברק רצו חחחח

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC