דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לראשונה ברדיו החרדי: תחרות לחנים ברדיו קול חי

לראשונה ברדיו החרדי: תחרות לחנים ברדיו קול חי
1


לראשונה ברדיו החרדי: תחרות לחנים

מערכת 'דוס מיוזיק'.

התוכנית "מוצ"ש חי" ברדיו "קול חי" בהנחיית מנחם טוקר, עורכת תחרות מלחינים ראשונה מסוגה ברדיו החרדי. השבוע בתוכנית זכה הלחן "זה הקטן" של ישי שרעבי, נערך פאנל מיוחד עם בעלי תזמורות מובילות וחולקו פינוקים והטבות לתושבי הדרום.

לראשונה בתולדות הרדיו החרדי: תחרות הלחנים של רדיו "קול חי" בתוכנית "מוצ"ש חי" עם מנחם טוקר. בכל שבוע יבחנו חמישה לחנים שנשלחו על ידי המאזינים, מתוכם יבחר לחן אחד שיעפיל לשלב הבא בתחרות. הלחנים שישלחו יעובדו ויבוצעו על ידי המוזיקאי גלעד פוטולסקי. הלחנים יעמדו מול צוות שופטים רחב הכולל את משה לאופר, יו"ר ועדת השיפוט, יואלי דיקמן, איציק אשל, אברימי רוט, אופיר סובול, מוישי רוט ושאול חיון. השבוע עלה לשלב הבא השיר "זה הקטן", של המלחין ישי שרעבי.

בעקבות המצב הביטחוני הקשה בדרום הארץ, ואפילו קצת במרכזה, נערך השידור במוצ"ש האחרונה בסימן שכולו אחדות, עם שמחה ומוזיקה מעולה. מנחם טוקר הושיב סביבו את בכירי בעלי התזמורות המובילות במגזר החרדי לפאנל מרתק שעסק בנושא התזמורות באירועי המגזר החרדי. בפאנל השתתפו - רובי בנט, נועם חייט, עמי כהן, אלכסנדר מיטלמן, אריק ועמירן דביר, שאול חיון, אהרל'ה בנדר, גלעד פוטולסקי, מוישי רוט ושלום וגשל, אלי לאופר, דביר כהן ועוזר דרוק. לקראת סיום השידור המיוחד התיישב עמי כהן על הקלידים וכולם הצטרפו יחד לשיר שהוקדש במיוחד לתושבי הדרום.

כבכל תכנית "מוצ"ש חי" השתתפו גם המאזינים בתכנית, כאשר אוטובוס מתנות הסתובב בעיר וכל אחד שעלה עליו זכה בדיסקים חינם. תושבי הדרום שעלו לאוטובוס זכו לפינוקים מיוחדים שרוממו את רוחם וחיממו את ליבם.

מאזינים המעוניינים לדרג את הלחן האהוב עליהם יכולים לעשות זאת באחת משלות הדרכים: משלוח מסרון עם המילה 'מוצש' בתחילת ההודעה ומספר השיר כפי שהוצג בתכנית או לחלופין את שם השיר. ניתן גם לשלוח פקס ובו דירוג השירים מ-1 עד 5. או לחלופין, ניתן לדרג את הלחנים באתר רדיו קול חי: באמצעות הטופס המצורף כאן.

לחנים לתחרות ניתן לשלוח לכתובת המייל: music@93fm.co.il




















































1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC