דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

למרות המצב הביטחוני: שמחה מתחת לאדמה באשקלון

אלעד צפירה משמח חתן בר מצווה באשקלון
1


אלעד צפירה משמח חתן בר מצווה באשקלון

מערכת 'דוס מיוזיק'.

במקלט שכונתי באשקלון נערכה אמש חגיגת בר מצווה מצומצמת בצל הטילים. בעקבות פניית 'קול חי' הגיעו לחגיגה מתנדבים רבים וגם זמר וקלידן שהצליחו להעלות חיוך על פניו של חתן השמחה

שמחת בר המצווה של יעקב סירוטה מאשקלון נערכה אמש (ג) בבית הכנסת השוכן במקלט בשכונת נווה דקלים בעיר. עם תחילת האירוע, בסביבות השעה תשע בערב הגיעו למקום רק אורחים בודדים. רבים מחברי המשפחה עזבו את העיר בשל מתקפות הטילים וגם חבריו של יעקב, הלומדים עימו בישיבה בקרית גת המרכז לא הגיעו לחגיגה. חתן השמחה התקשה לחייך , אבל האווירה העצובה, לא נמשכה זמן רב.

אחד האורחים, בעל תושייה, החליט לשמח את הנער ופנה למערכת 'קול חי' בשאלה כיצד ניתן לסייע לילד שחוגג בר מצווה, כמעט לבד?. את הפנייה קיבל דוד קליגר, מפיק ועורך בכיר בתחנה שהפיץ את ההודעה על האירוע. בתוך זמן קצר נרשמה היענות ליוזמה וקבוצה של מתנדבי 'איחוד הצלה' שהיו באזור שמו פעמיהם למקלט השכונתי. גם הזמר הדתי מזרחי אלעד צפירה שסיים להופיע באירוע אחר, הגיע לאירוע של משפחת סירוטה.

אביו של חתן השמחה, שניאור זלמן סירוטה, סיפר לקול חי: "הילד היה עצוב כשהוא ראה שבקושי הגיעו אנשים, הוא לא תיאר לעצמו שכך תיראה בר המצווה שלו. הייתה אווירה קצת לא נעימה אבל אחרי שעה בערך, בעקבות הפנייה אליכם, הגיעו המתנדבים של איחוד הצלה והתחיל להיות שמח, הם שרו ורקדו איתו, באו עם הרבה אדרנלין והרימו את המוראל".

הזמר אלעד צפירה סיפר: "קיבלנו את הפנייה כשיצאנו מחתונה באזור שגם היא נערכה בצורה מצומצמת עקב המצב. לא רצינו להחמיץ את המצווה וכשהגענו, הייתה לנו הרגשה של שמחה אמיתית ונתינה מכל הלב. אני מאמין שהשמחה והריקודים מתחת לאדמה עלו למעלה הרבה מעבר לקירות הבטון של המקלט. אמרתי ליעקב, את בר המצווה הזו אתה לא תשכח בחיים".

קרדיט צילום: אורי דייויס סוכנות הידיעות "חדשות 24"



1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC