דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דם אחינו זועק: פעם אחת ולתמיד ● טור דעה

דם אחינו זועק: פעם אחת ולתמיד חיים טוויטו בטור דעה
7


דם אחינו זועק: פעם אחת ולתמיד חיים טוויטו בטור דעה

חיים טוויטו - טור אורח

עת התותחים רועמים ומבצע עמוד ענן בעיצומו מול הטרור הפלסטיני, מראה הקב"ה לאומות העולם שגם עם ישראל יודע לפעול. גם תושבי שדרות, אשקלון ואזור הדרום ממשיכים לתמוך ולעודד את חיילי צה"ל להמשיך במבצע למרות ירי הטילים המשוגרים מידי יום לכיוונם.

כשאני רואה את חיילי צה"ל, הן הסדירים והן אלו אשר במילואים, אשר עזבו את ביתם ומשפחתם למען ארצנו הקדושה, ובלי להסס כלל וכלל עולה בי הרהור מחשבה טובה על מידת מסירותם למען עם ישראל, את כל פעילותם, את עקשנותם נגד הטרור, את רוחב ליבם למען ארצנו הקדושה ויותר מכל את הפרטים הקטנים יותר של הפעולות שהם מבצעים בדקדקנות רבה, את חיילי כיפת הברזל שעד כה יירטה למעלה מ360 רקטות שנורו מרצועת עזה לכיוון אזורים שונים בשטח ישראל, זה פשוט נס!

אך למרות הכל נראה ששוב החליט ראש הממשלה שלנו, לחשוב על נסיגה לאחור, ושוב לחתום על הפסקת אש, לחזור על הטעות הקודמת, כדי שבעוד חצי שנה יחזרו שוב הרקטות במסלול מדויק לעבר אזורים נרחבים יותר בשטח ישראל? כדי לתת לארגוני הטרור להמשיך ולמלא את מחסן הנשק שלהם כפול ממה שיש בידם עתה? ובמילים אחרות פשוט להוביל את ישראל להתאבדות, להגיע למצב של עמידה רופסת מול ממשלת החמאס!

אולי קשה לבוא לראש הממשלה ולדרוש ממנו להכניס את חיילנו לשטח הרצועה, לשטח המסוכן היכול לגרום להרג של ח"ו כמה וכמה מחיילנו, להעמיד אותם חשופים אל מול זרועות האויב, אבל יחד עם זה, זה מתבקש, זה חובה! אם לא עכשיו אימתי, אם עכשיו נחזור ונשקוט שוב יגיע יום בו נהיה חייבים לעמוד במלחמה מול כל ארגוני הטרור גם יחד במצב מסוכן יותר וקשה יותר.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר בתקופת מלחמת שלום הגליל, שלא מפסיקים בפעולה באמצע, זה כמו רופא שעוצר באמצע ניתוח ומפקיר את חייו של האדם המנותח, כך גם עתה לאחר שדם יהודי כבר נשפך מפעולה זו אתם רוצים לעצור?! אתם לא רוצים ללחום על אותו דם נקי שנשפך בלא עוול בכפיו?!

אני קורא מכאן לראש הממשלה מר בנימין נתניהו אל תשקוט, דם אחינו הנקי זועק מן האדמה! אל תפסיק בפעולה, זה יוביל את ישראל לאסון!, ח"ו.

כולנו רואים מול עינינו את המציאות הקשה שתחשף בעתיד, את המלחמה הקשה שאנו עתידים לנהל עם ארגוני הטרור בארץ ובעולם עקב מטח הרקטות שישוגרו אל כיוון ארצנו הקטנה, האם נוכל להתמודד בה?!

תושבי ארץ ישראל מתאחדים ודורשים: תמשיך בפעולה, לא להפסקת אש!


7
( Hide )
  1. למרות הכול הפסיקו

    השבמחק
  2. העיקר כשביבי היה באופוזיציה הוא אמר שהוא ימוטט את שלטון החמאס ובסוף התקפל לפני כולם

    השבמחק
  3. התחיל בגלל הבחירות וסיים בגלל הפריימריז

    השבמחק
  4. בושה וחרפה הסכים לא עושים עם אנשי חמאס ובטח ובטח לא חד צדדי

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC