דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

איקאה: מגוון מוצרים מתחדש ומרגש ו...שקית כחולה קטנה!

0


לקראת החורף רשת איקאה ישראל מרעננת את מגוון המוצרים בחנויותיה ומוסיפה פריטים חדשים לעיצוב הבית: מנורות, טקסטיל, ריהוט, תמונות קיר ועוד. הפריטים משקפים את מגוון סגנונות העיצוב של איקאה.

אבי בר ששת, מנהל מגוון איקאה ישראל: "המגוון באיקאה מתחדש בארבעה סבבים במהלך השנה, מתוך מטרה להמשיך ולחדש לאורך כל השנה. המוצרים החדשים שזורים בכל הקטגוריות ותומכים גם בחילופי עונות השנה מבחינת צבעוניות ופונקציונאליות, כאשר הפעם הדגש הוא על צבעי חורף.

הנושא המרכזי של איקאה השנה הוא "טקסטיל: שינוי גדול במחיר קטן" והוא גם בא לידי ביטוי במגוון החדש הנכנס עתה לחנויות, כאשר חלק מקולקציות הטקסטיל מגיעות במהדורות מוגבלות. המטרה היא לרענן ולחדש את הבית באמצעות קטגוריות הטקסטיל השונות המציעות מגוון רחב (שטיחים, מצעים, כריות נוי, וילונות, בדים לתפירה...) וכל זאת בעלות מינימאלית תוך קבלת השראה רבה מהקטלוג וחדרי התצוגה בחנויות."

כמו כן, בימים אלו משיקה איקאה את השק הכחול במידה קטנה, בעלות של 2 שקלים (לעומת השק הגדול שעולה 3 שקלים) ומעניקה עליהם אחריות לכל החיים. בר ששת: "השקנו את השק הקטן לאור צורך שזיהינו אצל לקוחות לשק קטן יותר לשימוש יומיומי". 

להלן דוגמאות למוצרים חדשים :

FORDE- כיסא מתקפל. נמכר בצבעים: אפור כהה, אדום, טורקיז. כיסאות בעלי אופי תעשייתי. פונקציונאליים לחיסכון במקום, ולשימוש יום יומי. גב הכיסא הינו בעל צורה מעוגלת והמושב מעוצב באופן שיאפשר תנוחת ישיבה אופטימאלית. החורים הדקורטיביים בגב הכיסא מכסים כמעט לחלוטין את המושב, ומוסיפים מגע של עיצוב אישי. בנוסף, בשל

מעבר האוויר מאפשרים החורים נוחות מוגברת ושמירה על תחושה של קרירות. מחיר: 225 שקלים

KOPPAR סדרת מנורות שולחן  בעיצוב צורני של אלמנטים אורגניים- פולי סויה, סוכר, חול ודיו.
  • KOPPAR מנורת שולחן. צבע: צהוב כהה. גובה 23 ס"מ. מחיר:95 שקלים
  • KOPPAR מנורת שולחן. צבע לילך. גובה 22 ס"מ. מחיר:95 שקלים
  • KOPPAR מנורת שולחן. צבע: אפור. גובה 20 ס"מ. מחיר: 95 שקלים.

OMVAXLANDE – מגש. עשוי פלדה. צבע: שחור. אורך 50 ס"מ רוחב 33 ס"מ. בעל קצוות מעוגלים כך שהוא נוח לנשיאה. במרכז המגש ישנו סמל לא רשמי של העיירה Älmhult והמחוז Småland בשבדיה, עיירת הבית של איקאה. מחיר:49 שקלים
BJORNLOKA - קולקציית טקסטיל חדשה הקולקציה בהשראה של "פשטות קלאסית". בד איכותי בעל תפרים בולטים, סריגה, רקמה בשלל דוגמאות הדפסים וקווים. הקולקציה מציעה כריות, בדי תפירה לפי מטר, וילונות, סט מצעים, שטיחים ושמיכת טלוויזיה.
  • BJORNLOKA RUTA - סט ציפה ו- 2 ציפית. מידות : גודל ציפה 220X240 ס"מ, גודל ציפיות 60X50 ס"מ. מחיר: 195 ₪
  • BJORNLOKA FIGUR - כיסוי לכרית. צבע: שחור. בגודל 50*50 ס"מ. כרית נמכרת בנפרד. מחיר: 29 שקלים
  • BJORNLOKA FIGUR - בד לתפירה. מידות: רוחב 150 ס"מ . צבע: שחור/צבעוני. מחיר:29 שקלים/למטר

KROKIG - ווים צבעוניים. נמכר בשלוש יחידות צבעוניות. נועד על מנת להתאים את הגבהים בכדי שהילדים יוכלו לתלות בעצמם את הבגדים. מחיר : 12 שקלים/ 3 יח'.
MICKE - שולחן עם מקום אחסון למדפסת. צבע: לבן / שחור. מידות 50X61 ס"מ. גימור בגב היחידה כך שניתן למקמה במרכז החדר. מחיר 495 שקלים
BYLLAN - מעמד למחשב נייד. צבעוני / שחור/ לבן. בעל אריג שניתן להסרה ולכביסה שמאפשר לשמור על הניקיון בקלות. משטח עליון שטוח לחלוטין המאפשר אוורור טוב מסביב


למחשב הנישא. בנוסף ניתן לשנות את צורת הבסיס כדי לייצב את המחשב הנייד גם על משטח שאינו ישר.  מחיר 89 שקלים.
INGATORP - שולחן פונקציונאלי חוסך מקום. בעל שני כנפי הארכה צבע: חום- שחור. מידות:  גובה 78 ס"מ. רוחב שולחן מתכוונן : 59/88/117 . מחיר: 895 שקלים.
BRATTBY  - שק במידה 27x27‏ ס"מ. בצבע: כחול. התיק הינו קטן ונוח לשימוש יומיומי לדברים שונים. מחיר: 2 שקלים.
להשיג במחלקת השונות בחנויות איקאה בנתניה ובראשון לציון
תגיות מומלצות: איקאה, עיצוב הבית, מוצרים חדשים, קטלוג 2013.




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC