דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרן רזאל חשף את אלבומו החדש אצל מנחם טוקר

אהרן רזאל חשף את אלבומו החדש אצל מנחם טוקר
2


את המנגינה הזאת בקול חי אי אפשר להפסיק...תחרות "המלחינים" מציגה פרק רביעי!

מערכת 'דוס מיוזיק'.

השבוע זכו מאזיני מוצ"ש חי עם מנחם טוקר לתוכנית מרתקת ואפילו מאתגרת, כשבין השאר התארח באולפן הזמר אהרון רזאל שחשף לראשונה את אלבומו החדש "קבעתי".

בנוסף, נערכה זה השבוע הרביעי תחרות 'המלחינים', בה שולחים המאזינים לחנים וצוות שופטים בשילוב המאזינים בוחרים לחן מנצח.

כרגיל בתחילת התכנית הוכרז השיר הזוכה מהתכנית שנערכה בשבוע שעבר, "תפילה" - לחן מיוחד של משפחת כהן, מיד לאחר מכן האזינו השופטים: משה לאופר (יו"ר ועדת השופטים), יואלי דיקמן, אריה הנץ, איציק אשל, וכמובן אהרון רזאל כשופט אורח - ללחנים החדשים שנשלחו במהלך השבוע האחרון כשהביצוע והעיבוד של גלעד פוטולסקי, וחיוו את דעתם על איכות הלחנים ובחירת המילים.

כבכל תכנית מוצ"ש חי השתתפו גם המאזינים בתכנית, כאשר השבוע טוקר נותן אתגר למאזינים לבוא עם סטנדר לאולפן, פריט שלא ניתן למצוא באולפן רדיו, בטח לא באולפן של תכנית המשודרת במוצאי שבת, ושעיקר עיסוקה הוא מוזיקה.

הרעיון הגיע מאמרגנו של רזאל אריה הנץ בעקבות תוכן מילות השיר המוכר והידוע של רזאל "אני קבעתי", כשהוא מבטיח למאזין הראשון שיגיע לאולפן את חבילת הדיסקים של אהרן רזאל ופרסים נוספים, כחמש דקות לאחר הבקשה בשידור חי, כבר הופיע המאזין הראשון עם הסטנדר בידו בפתח האולפן. נשמע לא הגיוני? צפו בתמונות. דקות לאחר המאזין הראשון כבר הופיע המאזין השני מתנשם ומתנשף אך עם סטנדר בידו וזכה גם הוא בפרס.



















































2
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC