דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רדיו 'קול חי' באריזה חדשה

רדיו קול חי ממתג את עצמו מחדש 'קול חי תמיד איתי'
0


רדיו קול חי ממתג את עצמו מחדש 'קול חי תמיד איתי'

מערכת 'דוס מיוזיק'.

תחת הכותרת 'קול חי תמיד איתי' – מושקת בימים אלו האריזה החדשה של קול חי, תחנת הרדיו הגדולה, הוותיקה והמובילה בציבור החרדי והדתי. המיתוג המחודש מגיע בעקבות קבוצות מיקוד וסקרים שנערכו בקרב קהל המאזינים, במסגרתם נשאלו הנבדקים – מה זה בשבילכם רדיו קול חי?

התשובות היו מגוונות ומעניינות ודיברו על שייכות, משפחתיות, תחושה של בית, מקום שנותן מענה לכל מה שבית שומר מצוות צריך – החל מהשקפה, הלכה, שיעורי תורה, וכלה באקטואליה, מוזיקה, שעשועונים ופנאי.

מכנה משותף אחד היה לכל המשיבים : הם דיברו על הייחודיות של הרדיו בכך שהוא תמיד נמצא איתם. בכל מקום, בכל זמן. לאורך ימות השנה השגרתיים, בחגים ומועדים וכך גם באירועים חריגים ומיוחדים.

נקודה נוספת שצוינה, הייתה העובדה ש'קול חי' הינה התחנה הותיקה והמנוסה, שכבר 16 שנה ניצבת בראש החץ התקשורתי של הציבור החרדי והדתי.

סיכום הנתונים הרבים והמחמיאים שנאספו, הוביל למסקנה המתבקשת, אין צורך לחפש סיסמאות וסלוגנים, פשוט נשתמש במשפט שחזר על עצמו בדברי המאזינים: קול חי תמיד איתי.

אריזת התחנה החדשה כוללת המנון מרכזי חדש, שבוצע בוורסיות שונות המותאמות לכל זמן, סגנון וחוג מאזינים.

ההפקה המוזיקלית הופקדה בידיו של המלחין והמעבד המוכשר יואלי דיקמן. הג'ינגלים מבוצעים ע"י הזמרים: אברימי רוט, יוסף חיים שוואקי, איציק אשל ויוני שלמה.

התוצאה מדברת בעד עצמה.

בכל מקום תמיד אתי / בכל שעה בשבילי / קול חי בקצב שלי

דברי תורה והלכה / גם אמונה ובטחון / מדברים לכל אחד בתדר הנכון

פזמון:

קול חי תמיד מדבר אלי / קול חי תמיד משדר אלי

בכל מקום בכל שעה בשבילי / קול חי תמיד אתי

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC