דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הקומזינג 2 בא לקומזיץ אצל מנחם טוקר

הקומזינג 2 בא לקומזיץ ;)...אנשי תזמורת המנגנים מוישי רוט ושלום ווגשל ברדיו קול חי אצל מנחם טוקר במוצ"ש חי,
0

הקומזינג 2 בא לקומזיץ ;)...אנשי תזמורת המנגנים מוישי רוט ושלום ווגשל ברדיו קול חי אצל מנחם טוקר במוצ"ש חי,

מערכת 'דוס מיוזיק'.

במוצאי השבת האחרונה, בתוכנית מוצ"ש חי עם מנחם טוקר ב'רדיו קול חי' התארחו באולפן אנשי תזמורת "המנגנים", מוישי רוט ושלום ווגשל לראיון עומק והסבר על הקומזינג 2, כשאליהם מתלווים איש יחסי הציבור תומר כהן, והזמר שלמה כהן.

במהלך הערב סיפרו השנים על הפרוייקט כולו ועל הרעיונות מאחורי השירים והביצועים, כשבין השמעת שיר למשנהו מתוך האלבום, הוקפצו המאזינים לחלוקה חינמית של מאות דיסקים DVD של הקומזינג בכמה וכמה מוקדים ברחבי הארץ, בהמשך אף עלה לשידור אברהם צייטלין שהסביר על הקאמנצ'ה (כלי נגינה מיוחד איתו הוא ניגן במהלך ההופעה של הקומזינג)...

בסיום הערב, נסעו כל צוות התוכנית והאורחים לאירוסין של המעבד יואלי דיקמן שנערכו אף הם בבני ברק וחזרו משם עם גלריית תמונות מעניינת ומרתקת.

כמו"כ נערכה זה השבוע העשירי (!) תחרות 'המלחינים', בה שולחים המאזינים לחנים וצוות שופטים בשילוב המאזינים בוחרים לחן מנצח.

כרגיל בתחילת התכנית הוכרז הלחן הזוכה מהתכנית שנערכה בשבוע שעבר, "בנה ביתך" בלחנו של לוי רסקין, כשמיד לאחר מכן האזין צוות שופטים משובח מאוד, ביניהם: קן ברג'ס, יהודה שוקרון, מוישי רוט, בריו חקשור וקובי סלע - ללחנים החדשים שנשלחו במהלך השבוע האחרון כשהביצוע והעיבוד של גלעד פוטולסקי, וחיוו את דעתם על איכות הלחנים ובחירת המילים...
צילום: דוד קליגר ומנדי אור















































0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC