דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הארכיטקטית המובילה שרה דה לה מטה מציגה מבנה חדש לברז

הארכיטקטית המובילה שרה דה לה מטה מציגה מבנה חדש לברז
0


הארכיטקטית המובילה שרה דה לה מטה מציגה מבנה חדש לברז

מערכת

לרוב התמונה העולה מול עיננו כאשר מדברים על ברז, מעוצב ככל שיהיה, היא של ברז משולב בידית; לראשונה הארכיטקטית המובילה שרה דה לה מטה (Sara de la Mata) חוברת אל מעצבי המותג הבינלאומי Teka, ומציגה עיצוב חדשני ומקורי בנוף הברזים בהשקתם את Icon, סדרת ברזים חדשה ה"מצניעה" את הידית שהופכת לחלק אינטגראלי מגוף הברז שאף זכתה בפרס העיצוב היוקרתי iPlus.

בעיצוב הקולקציה, הביאה דה לה מטה, ארכיטקטית ומעצבת ששמה נקשר עם פרויקטים עירוניים חשובים ברחבי ספרד ובאמריקה הלטינית כמו אצטדיון ריאל מדריד, והיכל הספורט והמופעים Rockodrome Madrid, את כתב ידה הבא לידי ביטוי בעיצוב גיאומטרי מינימליסטי המוכר לנו מעולם הארכיטקטורה. על מנת לעשות זאת ולשמור על ניקיון עיצובי יוצא דופן, עיצבה דה לה מטה ברזים המשולבים בידית אינטגראלית שנראית כשכפול מדויק של גוף הברז עצמו ולמעשה, כאשר אינה בשימוש נדמה שאינה קיימת.

לצד העיצוב יוצא הדופן שכשם הקולקציה הופך לאייקון בעולם עיצוב הברזים שעשוי לשמש כמקור השראה, ניחנים ברזי הסדרה במאפיינים המעצימים את אף יותר את האסתטיקה הייחודית, ביניהם פיית מפל מלבנית רחבה וגימור המותיר אותם ללא טביעת אצבעות.

לדברי דה לה מטה, " קולקציית הברזים של Teka מציגה עיצוב ייחודי המבדיל אותה משאר הברזים המוצעים בשוק. תהליך יצירת כל סדרה בקולקציה כלל לימוד אינטנסיבי, סקיצות, ייצור פרוטוטיפ ועוד, אבל מעל הכל תשוקה ורצון תמידי לשפר ולחדש".

ברזי הקולקציה מוצעים בגוונים שחור, לבן וכסף.
1,870 שח'

להשיג באולם הקונספט החדש של Teka
רח' משכית 32 הרצליה פיתוח,09-7710919
ובאולמות התצוגה הנוספים של המותג
למידע- 03-7212000
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC