דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

קריאה אחרונה לנוסעי מאוחדת: חיסון שפעת מונע שפעת!

0
130 אלף לקוחות מאוחדת חוסנו כבר נגד שפעת
מנהלת אגף רפואה ראשונית במאוחדת: "ניתן להתחסן נגד שפעת עד ט"ו בשבט ולהישאר בריא"

נכון לראש חודש שבט חיסנה מאוחדת כ-130 אלף מלקוחותיה בחיסון נגד שפעת. 55% מהמחוסנים בני 65 ומעלה, 40% אנשים שהוגדרו כסובלים ממחלה כרונית ו-12% ממקבלי החיסונים ילדים מגיל חצי שנה ועד גיל 5, שהוריהם גילו אחריות ובאו לחסן את ילדיהם.   

מאוחדת נערכה מבעוד מועד  עם כמות גדולה ומספקת של חיסונים נגד שפעת. פרופ' אשר אלחיאני, מנכ"ל מאוחדת, ציין כי השנה הוכפל ואף שולש מספרם של לקוחות מאוחדת שהתחסנו נגד שפעת.  

 לפני מספר שבועות נפגשה משלחת מטעם מאוחדת, בראשותו של מנהל אגף הרפואה ד"ר דוד מוסנזון ומנהל היחי' לתיאום מגזרים ד"ר דוד מורל עם הרב אלימלך פירר, יו"ר ארגון "עזרא למרפא" ודנה עמו בדרכים לעידוד הציבור להתחסן נגד שפעת.  בפגישה אמר הרב פירר כי, הוא תומך בצורך להתחסן נגד שפעת. "נתונים סטטיסטיים מכל העולם מצביעים כי החיסון מונע תחלואת חורף והידבקות במחלה. עבור אלה המצויים בקבוצות הסיכון החיסון יכול לא רק למנוע תחלואה, אלא אף להציל חיים".

ד"ר רינת כהן, מנהלת אגף רפואה ראשונית במאוחדת, מדגישה כי עונת השפעת רק החלה, "מומלץ לכל האנשים באוכלוסיות היעד בפרט וכלל האוכלוסייה בכלל, להזדרז ולבוא לקבל חיסון נגד שפעת. החיסון הניתן  מגן גם מפני השפעת הפנדמית מסוג H1N1 שהגיעה כבר לישראל ותוקפת במיוחד צעירים". ד"ר כהן ציינה כי עד ט"ו בשבט, ניתן לקבל חיסון נגד שפעת ולעבור את החורף בשלום". 

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC