דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יעקב שוואקי כבש את צפת || סיקור וגלריה

0

יעקב שוואקי כבש את צפת || סיקור וגלריה 

באיחור-מה, החל מופעו של ענק הזמר החסידי 'יעקב שוואקי' בעיר הקודש 'צפת'. עשרות אנשים, רובם לא תושבי צפת. ישבו בהיכל התרבות 'בית יגאל אלון' שבצפת, והמתינו בצפייה לתחילת המופע. ואכן, זה החל. כוכב הזמר החסידי 'בריו חקשור' עלה על הבמה למופע פתיחה ושר ניגון חסידי, לצד הקלאסיקה 'מישהו הולך תמיד איתי'. אכן, היו ביצועים מעולים. התזמורת בניצוחו של יוחי בריסקמן סיפקה את העבודה, ועד כה, לא נראו תקלות, מלבד האיחור בפתיחת המופע. 

לאחר שבריו סיים לשיר את שני השירים, הוזמן אל הבמה ענק הזמר החסידי 'יעקב שוואקי' שביצע את להיטו מכל האלבומים כ'אם אשכחך', 'והיא שעמדה', 'לא יעבוד' ונוספים. כשעל קיר היכל התרבות, הוצבו מסכי וידאו. מיד עם פתיחת המופע, עלו לבמה נסיכים מלוס אנגל'ס והניפו את דגל המדינה מאחורי שוואקי, עם שיתוף פעולה מלא מצד שוואקי. 

לאחר שני שירים אותם שר בעמידה, פנה שוואקי לטקס המסורתי שלו בכל מופע, ועבר לשבת על גבי כיסא. הקלאסיקות השקטות הוכיחו את עצמן שוב ושוב - לשוואקי אין מתחרים. בסיום כל שיר, עצר יעקב את התזמורת, וחזר על פזמון השיר שוב ושוב. כך, בכל השירים ועד לסיום המופע.


לאחר דברי ברכה של מנכ"ל המתנסים 'אייל שלי', החל החלק השני של המופע, שלווה כפי שצוין ע"י המנצח 'יוחי בריסקמן', ובהפקת ה-מפיק שרון דניאל. שניהל את האירוע ביד רמה, ומגיע לו על זה ישר כח גדול! 


שיר אחרון לקראת סיום המופע, המקסיקנים לא מוותרים, ומגלים בקיאות בכל שירו של שוואקי. ללא הם, המופע היה חסר צבע. שוואקי מחליט לסיים את המופע עם שיר קצבי, לקול תרועת המשתתפים. 


המופע מגיע לסיומו בשעה מוקדמת מאד, דבר לא ברור וקצת תמוה, שיש לבקר אותו. בכל זאת, שעה (נטו) של מופע, זה לא מה שצפינו לו. עשרות האנשים שהגיעו ובראשם המקסיקנים מצטלמים עם אנשי ההפקה המסורים, שיש לציין, שאכן הגיבו באדיבות לכל בקשה ושאלה. 
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC