דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עידו פורטל - הנני | המלצת דיסק

עידו פורטל - הנני | המלצת דיסק
0
אחרי האלבום המצליח "שמעה בקולי", מנפיק עידו פורטל את אלבומו השני, "הנני", בפורמט אינטרנטי - חינם. הסיבה לפורמט זה אומר עידו פורטל "המוזיקה שייכת לכולם ומי שלא יכול להרשות לעצמו לקנות אלבום מוזמן להנות מהשירים בחינם".

"הנני" הינו אלבום המכיל 10 רצועות השמעה שכל כולו שירי שבח והלל לבורא עולם אשר ברובו שירים מקוריים וחלקם שירים בביצועים ועיבודים אישיים לשירי קודש מוכרים. בשונה מאלבומו הקודם, "שמעה בקולי", מביא עידו פורטל באלבומו החדש, "הנני" את התרבות בה הוא גדל וזה מתבטא בשימוש במוזיקה לטינית ופופ וכלה במוזיקת נשמה. ואכן, "בזמן שנעדרתי מהאולפן" אומר עידו פורטל, "נפתחתי לסגנונות נוספים וחדשים והתחברתי לשורשיי. באלבום הקודם לא נתתי ביטוי למוזיקה האתנית ולתרבות ממנה שאבתי ועליה גדלתי. באלבום הקרוב, יש ביטוי מוזיקלי בולט למוזיקה זאת ולמקום שבו אני חי".‬‬‬
ללא ספק באלבומו החדש, "הנני", פורט עידו פורטל על גיטרה באומנות רבה ומביא את עצמו וקולו, כמו גם את אמירתו האישית והבועטת אל תוך המוזיקה. אלבום "הנני" הינו אלבום בוגר יותר ומהוקצע יותר ובכך ממקם אותו כהבטחה מוזיקלית בתחום היצירה היהודית הישראלית שעוד תגיע רחוק. יש למה לחכות!

להורדת האלבום ניתן לכנס לאתר: http://www.idoportal.co.il/Download
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC