דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מי קרא למידד טסה - דודו טירן? הכול ועוד בראיון אצל מנחם טוקר בקול חי

0
במוצאי השבת האחרונה בתוכנית מוצ"ש חי עם מנחם טוקר ב'רדיו קול חי', התארח באולפן הזמר וילד הפלא לשעבר מידד טסה, שהגיע לראיון יחד עם מנהלו אביעד גיל לרגל צאת אלבומו החדש "יהודי בנשמתי".

במהלך הראיון נחשפו לראשונה הקלטות וקטעים בלעדיים של מידד בביצועים שונים לכל מיני שירים, כשבין לבין מספר גיל על העבודה המעניינת באלבום החדש, וחושף לראשונה סיפורים משעשעים מכל הקריירה של מידד, בסוף התוכנית נאמרו 'סליחות' בשידור חי כשמידד משמש כשליח ציבור.

השבוע בתחילת התוכנית הוכרזו שמות 'קולות הנערים' העולים לשלב הבא, והם: חנוך, משה, ואריאל כשמיד לאחר מכן שודר הפרק השני והמעניין בתחרות "קול הנערים", תחרות בה אנו תרים אחר ילד הפלא הבא במוסיקה ובעזרתם של צוות שופטים נרחב הכולל בין השאר את חנן אביטל (פרחי ירושלים - יו"ר ועדת השופטים), נחמן סלצר (סופר, מנהל מקהלת הילדים שירה חדשה ועוד..), אביעד גיל (מנהלו של מידד טסה) ושרוליק הרשטיק (זמר, מנצח מקהלות וילד פלא בעברו), שהאזינו לששה קולות חדשים שהושמעו בשידור חי והביעו דעתם על כל קול וקול והוסיפו הערות והארות וטיפים שונים, כשבסיום הפרק - הם בחרו את הקולות הטובים ביותר.

במהלך השבוע הקרוב אתם מוזמנים לבחור את הקול האהוב עליכם, ובתכנית הבאה נכריז על קולות נוספים שיעברו לשלב הבא בתחרות, בסביבות חג החנוכה תשע"ד ייערך הגמר הגדול בו יוכרז על ילד הפלא הבא.

תוכלו לבחור ולדרג את הקול האהוב עליכם באמצעות אחת משלושת הדרכים הבאות:

- בחיוג לטלפון 1900-52-92-93 מקישים 1 ואח"כ 7 ופועלים לפי ההוראות! (בעלות של חצי ש"ח לדקה בתוספת זמן אוויר)

- שליחת פקס למס' 03-6164477 (כתבו לנו את מס' הקול ושמו - לדוגמא: '03 - אלחנן').

- כאן באתר רדיו קול חי: באמצעות הטופס המצורף כאן, בחרו בשם הקול האהוב עליכם בתיבה, מלאו את הפרטים ולחצו על כפתור ה'שלח' ותוכלו לזכות בפרסים.

יודעים לשיר? רוצים גם להצטרף לתחרות? עדיין לא מאוחר...
התחרות מיועדת לגילאי 6-14, וכל שעליכם לעשות הוא לחייג ל-1900-52-92-93 להקיש 1 ואח"כ 7, לשיר בקולכם בית ופזמון מכל שיר שבא לכם למשך כ-4 דקות בנוסף להשארת פרטיכם המדוייקים כולל שם וטלפון והופ...אתם בפנים, פרסי ענק מובטחים לזוכים, האזנה עריבה ובהצלחה! (השיחה בעלות של חצי ש"ח לדקה בתוספת זמן אוויר)






















0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC