דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גד אלבז מארח את פרחי ירושלים בסינגל ווידאו קליפ כניסה לחופה מרגש זה היום

גד אלבז ופרחי ירושלים זה היום
0
גד אלבז ופרחי ירושלים זה היום

גד אלבז מארח את פרחי ירושלים בסינגל ווידאו קליפ כניסה לחופה מרגש "זה היום"

כשנפגשו קול הקטיפה של גד אלבז ופרחי ירושלים נוצרה תוצאה של בלדת חופה מרגשת במיוחד מתוך פרויקט שירי חופה שיצא בקרוב בהפקה מושקעת ואיכותית.

גד אלבז הוא זמר ענק ומוערך עם יכולות ווקאליות מדהימות, כוכב על מזה שנים בקרב הקהילה המסורתית ודתית בישראל ובעולם, עם רזומה של אין ספור מופעים בארץ ובחו"ל.

המפיק והמלחין האגדי רודי פרז שמפיק את גדולי הזמרים בעולם כמו.. כרסטינה אגילרה, ביונסה, אנריקה איגלסיאס, מייקל בולטון, מציג את גד אלבז שכונה מפיו "הקול של ישראל". ובקרוב האלבום המלא באנגלית ובספרדית...

גד אלבז (דיסקוגרפיה)
יליד 1982 גר כיום בחולון, נשוי למורן אבא לבנימין, שיר, ונויה. אביו הזמר בני אלבז, מופיע בעיקר בפני קהל דתי-יהודי ברחבי הארץ והעולם. החל את דרכו המוזיקאלית כבר בגיל 4 , ובגיל 16 הוציא אלבום ראשון 1. "לך בדרכים ישרות" ולאחר מכן בגיל 19 2. "אור בקצה המנהרה" .

הפריצה הגדולה החלה באלבום השלישי 3. "משמעויות" שהינו האלבום הראשון שהפיק והלחין, ואת המילים כתבה מורן אשתו. האלבום משמעויות הושק באמפי תיאטרון בת ים 2005 מול 6,000 איש וכבש את כל פסגת המכירות בארץ ובעולם היהודי. ב 2007 יצא האלבום 4. "כמעט שקט" ב 2008 5. "בין הטיפות", שכולו הוקלט בחו"ל. והאלבום 6. "מילים של רוח" שיצא ב מאי 2013 וזכה להצלחה אדירה עם מכירות של מעל ל 15,000 עותקים.. אלבום נוסף מתוך סידרה של אלבומי תפילות שיצאו בקרוב 7. "ניגון ומזמור" שיצא באוגוסט 2013

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC