דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רמי קלינשטיין באלבום חדש 'מתנות קטנות'

0
אתמול הנפיק רמי קלינשטיין את אלבומו "מתנות קטנות" באלבום החדש מציג פרק נוסף בדרכו המוזיקלית ובחייו של רמי קלינשטיין כדוגמת השיר הנושא "מתנות קטנות" שיר שכתב נועם חורב והלחין רמי קלינשטיין.

"מתנות קטנות" ללא ספק מתאר את תחושת יום שישי ואת ההכנה לשבת וכניסת השבת. והכי חשוב האווירה של הביחד. אנחנו אהבנו - מה איתכם?

האזנה נעימה ושבת שלום!

זה עוד יום שישי נושם את האוויר / האור והצל משחקים שוב תופסת /השולחן ערוך תמונות ילדות על הקיר / שיירות לבנות חוזרות מבית כנסת / והריח הזה ששורט לי את הלב / מתגנב מתגנב ופותח דלתות / אל אושר קטן אל אותו שיר ישן / שעובר אצלנו במשך דורות / מתנות קטנות / מישהו שלח לי מתנות קטנות /רסיסים של כוונה עיגולים של אמונה / מתנות קטנות מישהו שלח לי / מתנות קטנות / כמו הכוח לקבל את מה שאין את מה שיש / מה עוד אפשר כבר לבקש / זה עוד יום שישי מרפסת ועיתון / השמש כמו הדאגות לאט נמחקת /מנגינות פשוטות זוחלות מהחלון / ושום סערה כבר לא תסתיר פה את השקט/ מתנות קטנות מישהו שלח לי / מתנות קטנות / כמו הכוח לקבל את מה שאין את מה שיש / מה עוד אפשר כבר לבקש / כי בנו בחרת / ואותנו קידשת / ברוך אתה הקב"ה מקדש השבת / והריח הזה ששורט לי את הלב / מתגנב מתגנב ופותח דלתות / אל אושר קטן אל אותו שיר ישן / שעובר אצלנו במשך דורות / מתנות קטנות / מישהו שלח לי מתנות קטנות /רסיסים של כוונה עיגולים של אמונה / מתנות קטנות מישהו שלח לי / מתנות קטנות / כמו הכוח לקבל את מה שאין את מה שיש / מה עוד אפשר כבר לבקש"

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC