דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יעקב שוואקי בקיסריה // גלריה

0


לאחר חודש  של עדכונים אינסופיים ואפ' ביטול אחד, אמש (שלישי) זה קרה בפעם השלישית ברציפות יעקב שוואקי מילא את האמפי המבוקש ביותר בישראל "קיסריה".

מנחה הערב היה לא אחר מאשר מנחם טוקר אל הבמה עלה אהרון רזאל שפתח עם השיר "את אחי אנוכי מבקש" אחרי זה שר את השיר "קבעתי את מושבי" ובאותם רגעים שכלי התקשורת עסקו במצב הביטחוני שהחמיר ועשרות הרקטות שנורו לאזור הדרום, עלה לבמה מסמר הערב לא אחר מאשר יעקב שוואקי הגדול שפתח את הערב בסימן "עם ישראל לא מפחד" כשמשמעות המילים מורגשת באויר.

לאחר מכן יעקב שוואקי הזמין אל הבמה את חיילי צה"ל לשיר "מי שבירך" אשר הושק בהיכל נוקיה לפני שנה וחצי, לאחר מכן מנחם טוקר עלה בהפתעה אל הבמה וביקש משוואקי שיעשו יחדיו סלפי על הבמה .

השיר הבא היה "עושים תשובה", לקראת השעה 22:00 כשההתרגשות בשיאה יעקב שוואקי הקדיש את השיר "קולות" למשפחות השכולות של הנערים הנרצחים אייל גלעד ונפתלי הי"ד יש לציין שהמשפחות הנרצחים נכחו באירוע
כאן אהרון רזאל הגיע לעשות דואט עם שוואקי לשיר "עשרה בני אדם", המשיך במחרוזת חסידית קצבית וחתם את החלק הראשון של האירוע בשיר "לא יעבוד".

לפני שהמשיכו לחלק השני של הערב טוקר הזמין את מנכ"ל ou ישראל ודיבר על פעילות שהם עושים לחיילים לאחר מכן עלתה "מרים פרץ"  אשר ספרה על בניה אלירז ואוריאל אשר הם היו חלק מצה"ל אשר הם החיילים הכי טובים בעולם

ואז התחיל החלק השני של הערב אשר נפתח עם רמי קליינשטיין בשיר "מתנות קטנות" ובהמשך דואט נדיר עם יעקב שוואקי לשיר "והיא שעמדה".

הערב נמשך בשיר "ראו בנים"  ורגע לפני הסיום הוא הפציץ בלהיט "cry no more".

האירוע נחתם עם השיר אשר סוחף את כל רחבות הריקודים בחצי שנה האחרונה "עת רקוד" אשר הושק באותו ערב קליפ לשיר זה.

צלמינו משה ביטון נסע לקיסריה והביא גלריה יחודית ומעניינת












































0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC