דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: בוצר - ''עם הארץ''

0
"אלבום זה הוקלט לאחר ביקורי אצל משפחתו של גיל-עד שעאר הי"ד בעיתות החוסר וודאות עמדתי דומם מול האצילות ותעצומות הנפש כשאמו בת גלים פנתה לנוכחים בסלון ביתה בעודה אוחזת בשברי תקווה ושאלה, איך גורמים לכך שהאחדות הזו לא תיפסק?" אומר בוצר וממשיך, "חזרתי לביתי מהורהר והתקשרתי לשותפי לדרך אלכס הולינס, מיד ידענו שהמעט שאנו יכולים לעשות הוא להיכנס בהקדם להקלטת האלבום..."עם הארץ".

אחרי צאת אלבומו המוצלח "הפרעות. קשב. ריכוז", מנפיק בוצר [אליעזר בוצר] את אלבומו השני, "עם הארץ". "עם הארץ" הינו אלבום המכיל 11 רצועות השמעה אשר רוב רובם שירי מחאה. אם באלבום הראשון לקח אותנו בוצר למסע אישי המתועד בכישרון רב, אישיותו החקרנית והמעמיקה [כבר מגיל צעיר] לשאול שאלות ולחקור. באלבומו הנוכחי מגדיל בוצר למחות על המצב כדוגמת השירים: "קשר השתיקה", וממשיך בשיר "עושה שלום במרומיו" בו עושה בוצר אינטרפרטציה משלו לשיר וכלה בשיר החותם את האלבום, "עברית שפה יפה".

קולו הביקורתי והייחודי של בוצר לצד שיתוף הפעולה של החברים בהרכב כל אלה הופכים את האלבום ליצירה עוצמתית במוסיקה הישראלית. במיוחד בתקופה בה רבים מפחדים לבקר ולמחות בוצר יזכיר לכם כי "עם הארץ אינו בור יותר. יש לו את כל הכלים לברר, לתקשר, לדבר, להתחבר...אני עם הארץ ואת אחי אנוכי מבקש". אני נעתרתי - מה איתכם?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC