דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

נַחְפְּשָׂה – יוסי ברגר בסינגל סליחות מרטיט

0

לאחר קמפיין הטיזירים שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, משיק השבוע המפיק יוחאי כפיר את הסינגל 'נַחְפְּשָׂה' של הזמר יוסי ברגר. מלבד הביצוע המרגש והמושלם לימי הסליחות, מתהדר הסינגל במעטפת יצירתית במיוחד בהשראת מנוע החיפוש הפופולארי גוגל.

המילים: "נחפשה דרכינו ונחקורה ונשובה אליך..." מתוך הסליחות, קיבלו את הלחן של המוזיקאי המוערך אלי קליין, כאשר על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי מאסטרו עמי כהן, שצירף אליו את מיטב המוזיקאים בישראל ליצירה מהוקצעת ומושלמת.

יוסי ברגר אחד הזמרים יוצאי הדופן שהכירה המוזיקה החסידית, ולא רק בגלל קולו האדיר, אלא גם בזכות האנרגיה האינסופית שפורצת מהאיש בכל הזדמנות ובמיוחד כשהוא על הבמה. ברגר חורך את הבמות בישראל ובחו"ל מעל 10 שנים, ועם הזמן יצר לעצמו אהדה רבה בקהילות יהודיות רבות ומגוונות בעולם, (אירופה, דרום אמריקה, ארה"ב ועוד) אשר אינם מוותרים ומזמינים אותו אחת לכמה שבועות לחתונות, דינרים וערבי קהילה.

יוחאי כפיר המפיק והמנהל האישי: "אנו גאים להגיש את הסנונית הראשונה מתוך פרויקט בינלאומי של הזמר שלא נגמר יוסי ברגר. באווירת הימים הנוראים ותוך כדי אמירת הסליחות, זה הזמן לעצום עיניים, לחפש את הדרך להתקרב לקב"ה ולהפוך לטובים יותר"

קרדיטים:
הפקה וקריאייטיב: יוחאי כפיר
ביצוע גרפי: מדיה פרו | יחסי ציבור: איציק דניאל
מילים: סליחות | לחן: אלי קליין | עיבוד: עמי כהן
מקהלות: אלי קליין ואיצי ברי



מילים:
"נחפשה דרכינו ונחקורה ונשובה אליך
כי ימינך פשוטה לקבל שבים
דפקנו דלתיך... רחום וחנון נא אל תשיבנו ריקם מלפניך"
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC