דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

נכנס יין - יצא מתכון שיטת המחזור ליין שנשאר

0
סיימנו את ארוחות החג ואת הבחירה בין יין אדום ללבן אך נשארו לנו בקבוקים פתוחים עם שאריות יין? כבר לא צריך לזרוק, סדנה חדשה תלמד אותנו איך לאחסן ולהשתמש ביין שנשאר למטעמים מפתיעים.

לא משנה מה נשאר, יין אדום או לבן, יבש או חצי יבש- כמעט כל בקבוק ניתן לאחסון לאורך זמן בשיטות פשוטות וקלות ליישום ואף לשימוש חוזר במתכונים לארוחות ולמשקאות אלכוהוליים.

סדנה חדשה מציעה פתרונות וטיפים לשימוש חוזר של יין ומתכונים למאכלים כמו: מאפה בצק פריך עם אגסים ביין אדום וגבינה כחולה, ניוקי מוקפץ עם שרי תמר זיתי קלמטה בזיליקום שום לימון ויין לבן, פילה דג ים ב'פפיוט' על מצע פטריות תרד שום ויין לבן ואפילו משקאות ביתיים להכנה עם היינות שנותרו.


ההדרכה תיערך ברשת ספייסז- סניף הוד השרון- קניון עזריאלי מרגלית
בהנחיית השפית שירה רוטמן דגן בהרשמה מוקדמת, ללא עלות.

יום ד' 15.10 בשעות:
10:00-11:30
12:00-13:30

לפרטים נוספים והרשמה- 09-7793444

רשת החנויות הקולינאריות ספייסז (Spices), הוקמה לפני כ-8 שנים במטרה למקצע את תחום הקולינאריה בישראל ולהעניק לבשלנים החובבים והמקצועיים כאחד, את כל הפריטים הדרושים להם, כך שהחוויה במטבח תהיה עשירה ומהנה יותר. הקו המרכזי שמנחה את ספייסז הוא הרצון להעניק ידע לכל לקוח שנכנס לסניפים השונים, זאת על-ידי עובדים מקצועיים בעלי ניסיון, אשר כל אחד מהם מהווה אוטוריטה בתחומו- בישול, אפייה או כלי מטבח. בין הפריטים שמציעה הרשת: מגוון רחב במיוחד של כלים ומוצרים לאפייה ולבישול, למעלה ממאה תבלינים שונים מרחבי העולם, מעדניית גבינות, מעדניית דגים, מחלקה אתנית של מוצרים אותנטיים מרחבי העולם, קטניות ודגנים במשקל, תערובות קפה וחליטות תה ייחודיות, גאדג'טים למטבח, כלי הגשה ואירוח ועוד. לרשת 4 סניפים: סניף הוד השרון בקניון מרגלית (בו מתקיימות גם שלל סדנאות לבישול ואפייה), סניף ת"א (רח' קהילת סלוניקי), סניף יהוד (רח' אלטלף) וסניף ביל"ו (ביל"ו סנטר).
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC