דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

קבוצת למטייל ממשיכה להשקיע בדרום: פותחת סניף שני בבאר שבע

0
סניף "למטייל" החדש בבאר שבע, מצטרף לסניף העודפים הקיים בעיר ומציע למטיילים מגוון של מוצרים ושירותים לטיולים

קבוצת למטייל ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש בבאר שבע במתחם וואן פלזה, המצטרף לסניף העודפים של רשת למטייל בבאר שבע (סניף ראסקו סיטי).

סניף למטייל החדש מאוייש באנשי צוות, מטיילים בעצמם, אשר עברו תהליך הכשרה מקצועי, קפדני ולא מתפשר ויעמדו לרשות המבקרים בסניף. הסניף מציע מגוון ענק של פריטים ממיטב היצרנים והמותגים, אשר יהפכו את הטיול לחוויה: החל ממזוודות, תרמילים, שקי שינה, מנשאי מים, אוהלים, ערכות לבישול שטח, נעליים מיוחדות, משקפות, פנסים וציוד קמפינג. הסניף אף מציע מחלקה גדולה לביגוד מטיילים, כמו ביגוד חכם וטכנולוגי ייעודי לטיולים ושעות הפנאי.

[post_ad]
סניף "למטייל", מהווה תחנת חובה לכל מטייל, בו הוא יכול לקבל את כל השירותים הנדרשים לו משלב תכנון הטיול וקביעת יעד הטיול, דרך תכנון וארגון הטיול, ועד לשלב ההצטיידות בכל הציוד והביגוד הנדרש (One Stop Shop"). בנוסף ובכדי להעניק למטיילים שירות 360, מציע סניף למטייל גם ביטוח נסיעות לחו"ל וסים בינלאומי. באמצעות גלישה לאתר האינטרנט של "למטייל" יוכלו הנוסעים לתכנן את הטיול, לקבל מידע ולהזמין מלונות, טיסות ועוד.

ענת לימון, מעצבת פנים, העניקה לסניף אווירה של טבע וטיולים. ויז'ואלים ענקיים של מטיילים ממקומות אקזוטיים בעולם התלויים ברחבי החנות, שילוט נהיר וברור מעניק למבקרים מידע מקיף על המוצרים כדוגמת: מידע על ביגוד חכם במחלקת האופנה החכמה, מידע על בחירת נעלי טיולים במחלקת ההנעלה, מידע על אריזה נכונה במחלקת המזוודות וכו'.

כנהוג בסניפי הרשת, גם סניף באר שבע, יערוך מגוון הרצאות על יעדים שונים ומגוונים בארץ ובחו"ל המתעדכנות מדי חודש. הרצאות הנערכות ע"י טובי המרצים בתחום, יעניקו למטיילים ידע נרחב וטיפים חשובים לקראת הטיול. ההשתתפות בהרצאות הינה ללא כל תשלום.

את סניף למטייל בבאר שבע, מנהלת נטע קסלר, סטודנטית לגאולוגיה באוניברסיטת באר שבע, אשר טיילה רבות במזרח הרחוק.


כתובת הסניף: יצחק נפחא 25, מתחם וואן פלאזה, באר שבע. טלפון 0773334519
שעות הפתיחה: א'-ה – 09:30-22:00, שישי וערב חג 09:30-15:00, מוצ"ש 20:30-23:00
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC