דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דאסו סיסטמס משיקה את Engineered to Fly

0
דאסו סיסטמס משיקה את Engineered to Fly – פתרון ייעודי חדש לספקים בתעשיית הביטחון, תעופה וחלל
הרציפות דיגיטלית של הפתרון החדש מקדמת שיפור של 40% ביעילות ומפחיתה את עלות האחזקה הכוללת ב-15%

דאסו סיסטמס ((Dassault Systèmes, חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על השקת Engineered to Fly, פתרון ייעודי חדש לתעשיית הביטחון, תעופה וחלל. פתרון זה, המותאם לספקים קטנים ובינוניים בתחום, משפר את היעילות משלב המכרז ועד לשלב האספקה, ומציע יתרונות גדולים לתחרותיות החברה.

ספקים בענף הביטחון, תעופה וחלל, מתמודדים כיום עם לחץ משמעותי לשיפור של אחוזי הרווח התפעולי, ההכנסות ונתח השוק. כמות החברות המתחרות על הפעילות נמצאת בעליה, בעוד יצרני הציוד המקוריים (OEM) דורשים דיוק באספקה של חלקים ומערכות בהתאם ללוחות זמנים הולכים ותקצרים, אשר מחייבים יכולת לגמישות גדולה יותר בייצור.
[post_ad]
כדי לענות על אתגרים אלה, מציע הפתרון הייעודי Engineered to Fly:

שליטה תפעולית משופרת המאפשרת עבודה עם מספר יצרני OEM תוך שמירה מלאה על אבטחת הידע והקניין הרוחני (IP) של החברה.

יעילות תפעולית משופרת באמצעות הוצאה לפועל של פרויקטים בזמן אמת, תבניות מוגדרות מראש ותהליכים אוטומטיים.
רציפות דיגיטלית באמצעות פתרונות ייעודיים עבור כל תחומי התכנון, המאפשרים כיסוי של התהליך כולו החל מהעיצוב ההנדסי ועד לייצור ולהפצה.

"פתרון Engineered to Fly מציב סטנדרט חדש ליעילות, באמצעות פתרונות ייעודיים עבור סוגי המוצרים השונים החל מחלקי מכונות ועד לחומרים מרוכבים, מתכת, מערכות והתקנות", אמר אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "פתרון זה לספקי התעופה, הביטחון והחלל שומר על רציפות דיגיטלית, החל מהתכנון ההנדסי ועד לייצור, תוך שמירה על הקניין הרוחני. מבחני השוואה שבוצעו על ידי הלקוחות שלנו מצביעים על שיפורי תפוקה של 40 אחוזים ועלות אחזקה כוללת הקטנה ב-15 אחוזים בהשוואה לשיטות המובילות הקיימות היום".

"במקביל להרחבת יכולות התכנון וההתקנה שלנו עבור חלל הפנים של מטוסים גדולים, מספק פתרון Engineered to Fly של דאסו סיסטמס יכולות של שיתוף פעולה הדוק לרוחב כל תחומי התכנון, ופשטות בעבודה על הרכבות גדולות. השיפור ביעילות ההנדסה הוא קריטי היות שאנו נכנסים לשלב מכריע בהיסטוריה שלנו", סיפר סטפן שייפר, מנהל טכנולוגיות ב-GDC Technics שמושבה בטקסס, ארה"ב.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC