דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הפרוייקט של דוד ד'אור ותומר הדדי - שירת רבים 3 - תהילים מזמור לדוד | זוהר מלאכי

0
בעקבות ההצלחה הגדולה של האלבומים "שירת רבים - תפילת עולם פיוטים וזמירות מבית אבא" ו"שירת רבים 2 - מזמורי סליחות ותפילה" בארץ ובחו"ל מנפיקים דוד ד'אור ותומר הדדי את אלבום השלישי, "שירת רבים 3 - תהילים מזמור לדוד".

[post_ad]
"שירת רבים 3 - תהילים מזמור לדוד" הינו אלבום המכיל 12 רצועות השמעה בהם לוקחים אותנו דוד ד'אור ותומר הדדי למסע מוזיקלי קסום אל נבכי עולם הרוח היהודי אל תוך התנ"ך לספר הראשון בספרי הכתובים, ספר תהילים, שורש המהות היהודית. רוב השירים באלבום הינם שירי ביטחון בבורא עולם ["כג-מזמור לדוד", מזמור המלווה את יום השבת בעדות השונות כתפילה וזמירות שבת. "קיד-בצאת ישראל ממצרים", "צא-יושב בסתר עליון", "עא-אל תשליכני", מזמור בו דוד המלך מלא תהילה לקב"ה ומתחנן שהקב"ה לא יטוש אותו לעולם. דוד המלך מתפלל כי עד לסוף ימיו יהיה הקב"ה עמו על מנת שיוכל הוא לפרסם ולהלל את תורת הקב"ה בעולם ו-"קכא-שיר למעלות"] אך מכיל בתוכו גם שירי תפילה לגאולה ["קכג-אליך נשאתי את עיני", "קלא-לא גבה ליבי", "קכב-שיר המעלות לדוד"] שבח והלל לבורא עולם ["צח-שירו לקב"ה שיר חדש", שיר שבח לקב"ה על גאולה פרטית וכללית, "קמח-הללויה" ו-"קיח-הודו לקב"ה כי טוב"]


"שירת רבים 3 - תהילים מזמור לדוד" הינו שיתוף פעולה מופלא של דוד ד'אור ותומר הדדי, בעיבודים ייחודיים והפקה מושקעת, מדויקת ומרגשת של תומר הדדי ושמוליק דניאל. השילוב של קולו השמימי של דוד ד'אור לצד שיתופי הפעולה היוצאי דופן בין זמרים ופייטנים מקשת גילאים רחבה [אוריאל דהרי, איתמר חג'בי, אלירן שדה, אריאל אוחיון, ישי ריבו, ליאור אדיב, מקהלת הילדים, קובי אפללו וקובי עובד] מובילים את "שירת רבים 3 - תהילים מזמור לדוד" לאלבום מושלם המעוררת רצון לפתוח את הספר תהילים ולהתחבר אל פסוקיו. אני אהבתי. מה איתכם?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC