דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עולם המוזיקה החסידית מצדיע ליוסי גרין

0


שבוע שעבר התקיים בהיכל התרבות בת״א קונצרט מיוחד במינו. ההיכל שכבר ידע מופעים רבים מספור, לבש חג לכבוד האירוע המיוחד: קונצרט הצדעה לגדול מלחיני הדור - יוסי גרין. אל האולם התקבצו מיטב האמנים שיש למוזיקה היהודית להציע ובליווי התזמורת הסימפונית הישראלית ומקהלת החזנים ׳יובל׳ בניצוחו של ד״ר מרדכי סובול, ביצעו את מיטב הקלאסיקות של גרין בכל הזמנים. החל מצמד רעים ודודו פישר המבוגרים, עבור דרך אוהד מושקוביץ, אברימי רוט ויעקב למר, וכלה באיציק דדיה, נציג הדור הבא במוזיקה היהודית. כולם באו לעשות כבוד לאיש והאגדה. 
יצירות קלאסיות כמו ״תניא״ ו״אדרבה״ בוצעו על ידי הטנור האדיר אוהד מושקוביץ. ״כי המצווה״ ו״שטר התנאים״ קיבלו משמעות מיוחדת מפי החזנים אברימי רוט ויעקב למר. היצירה הוותיקה ״ובשופר גדול״ ו״רצה ה״ עם ביצוע מיוחד של דודו פישר. צמד רעים העלו ניחוחות נוסטלגיים עם מחרוזת משירי יוסי גרין מכל הזמנים והפתעת הערב - איציק דדיה עם שני ביצועים יפהיפיים ל״קנא לשמך״ ו״עוד יישבו״ שקיבלו טאצ׳ ישראלי עדין.  
מחיאות הכפיים לא הפסיקו להדהד באולם, הקהל שהגיע מכל קצוות הקשת המוזיקלית, הרעיף אהבה והוקרה ליוצר הגדול מכולם שזכה לכבוד הראוי לו בשולחן המזרח של המוזיקה היהודית.
הערב נחתם עם גרסה מיוחדת לשיר ״ענווים״ בביצוע משותף של כל האמנים.

צפו בתמונות ומספר קטעים מובחרים מתוך הקונצרט:












0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC