דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: הפרויקט של רביבו - ''זוהר''

0
זוהר ארגוב היה זמר אשר נחשב עד היום לאחד מגדולי וחשובי הזמרים הישראלים, ממובילי המוזיקה המזרחית ואף אחד האחראים על ההכרה במוזיקה הים תיכונית כחלק מההוויה הישראלית. היום אחרי 28 שנים אחר לכתו מנפיקים "הפרויקט של רביבו" אלבום "זוהר". "זוהר" הינו אלבום שישי המכיל 10 מחרוזות שכל כולו חידושים ללהיטיו הגדולים והמוכרים שלו.

"זהר ארגוב השאיר חותם עצום במורשת המוסיקה הישראלית. הוריש לנו ירושה נפלאה של מוסיקה משובחת, שמחה, כואבת, מתוחכמת ובעיקר, בית ספר לשירה מהפנטת וביצועים נדירים לשירים שנכתבו בעבורו, לצד קאברים שביצע בדרכו הכה אופיינית לו כחלק מהתרבות הנוסטלגית שאנו משתדלים ללמוד, ללמד וליהנות בשנים האחרונות", אומרים רביב בן מנחם, אלירן צור וניר מנחם, "באלבום אנו מציגים לכם מחרוזות מהשירים המזוהים עם הזמר המיתולוגי ובתקווה לשמר עוד מוסיקה נוסטלגית משובחת והפעם מאחד האמנים החשובים והמשפיעים ביותר שידענו".

חברי "הפרויקט של רביבו" הוא הרכב מוזיקלי ישראלי המבצע גרסאות כיסוי של שירים שהתפרסמו בשנות ה-70 וה-80 ונותנים כבוד למוזיקה המזרחית בישראל. הפעם הם ללא ספק נותנים כבוד לשיריו של זוהר ארגוב. אך עם כל הכבוד אין תחליף למקור. אני אהבתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC