דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אהרן רזאל בסינגל חדש הולך לבדי במדבר

0
אהרן רזאל הולך לבדי בשדה סינגל חדש מהאלבום עטור השבחים ״האיש בקצה המנהרה״. והפעם מציג רזאל בלדה כובשת וממכרת

״אני יודע שיש רך ויש קשה… כמו האדמה והסלעים על פני השדה יש בי אמונה, אתה יודע… בקולי השבור נותרה מעט מנגינה״

את ״הולך לבדי בשדה״ כתב אהרן רזאל בוואדי אותו הוא מכנה ״הוואדי הסודי שלי״, אי שם בין צפת למירון. ההשראה לשיר שאובה משיר טבע יפני שתירגמה לאה גולדברג. השיר מתאר צבי בודד על הר מכוסה עלי שלכת, הוא יודע שבא הסתיו מצליל קול צעדיו. בדרכו האופיינית, לקח רזאל את המטאפורה והשליך אותה על שאלה קיומית, אדם פוגש את המציאות מתוכו פנימה, שאלות רבות עולות בו והתשובה טמונה תמיד בנפש פנימה, במפגש האישי עם העולם.

אלבומו האחרון והרגיש של אהרן רזאל, פתח צוהר נוסף ומרחיב לב באישיותו. רזאל, מכוכבי המגזר הדתי שהיו בין הראשונים שצברו לעצמם קהל במגזר החילוני עם הלהיט "מה עשית היום", שב באלבום שהשראותיו המוזיקליות נעות על הציר שבין בוב דילן לג'ואן באאז. אחרי הסינגלים המבטיחים ״ימי צפת״ ו ״אחי, יש׳ך אש?״ אהרן רזאל מוציא אל אלבומו העשירי וממשיך בסיבוב ההופעות המצליח.

"האיש בקצה המנהרה", אלבומו האישי ביותר של רזאל, היוצר הותיק שכמו תמיד, אוהב להפתיע את הקהל הנאמן שלו ולא חדל מלחפש ולשאול שאלות מוזיקליות ופילוסופיות. במהלך החיפוש המעמיק פנימה, רזאל צועד באלבום זה לצד השני מאלבומו הקודם והמצליח קבעתי את מושבי בבית המדרש, ומתקרב ללב ולנשמה.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC