דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עוזיה צדוק חגג השקת סינגל חדש ברדינג 3

0
התלמיד המצטיין של "בית-הספר למוסיקה" שריגש מדינה שלמה - עוזיה צדוק, קיים אמש אירוע השקה חגיגי לרגל צאת הסינגל החדש 'פסגות חייך' שכבר כבש את המקום הראשון במצעד ההשמעות הארצי! אמש התקיים אירוע מושקע במיוחד בהפקת דוד פדידה שהפך לערב אחד את מועדון הרדינג 3 למועדון באווירת חו"ל עם עשרות מסכי לדים, שנדלירים ותזמורת מפוארת של 20 נגנים.

אל האירוע הגיעו מאות אנשי מפתח בתעשיית הבידור והמוסיקה וקולגות רבים שהגיעו לצפות בפלא המוסיקלי. בין האורחים ניתן היה למצוא את הזמר הישראלי יהורם גאון, המורה של עוזיה, צביקה הדר שלומי שבת, אוהד מושקוביץ, ישי לפידות, ישי ריבו, גד אלבז, דורון מדלי, איציק דדיה ועוד רבים וטובים.
[post_ad]

אל הבמה דורון מדלי שסיפר על השיר החדש 'פסגות חייך' אותו כתב והלחין במיוחד עבור עוזיה וסיפר של ההשראה המיוחדת שקיבל בזכותו, לאחר הנאומים המרגשים עוזיה עלה לבמה להופעה בלתי נשכחת בליווי תזמורת בת 20 נגנים, בניצוחו וניהולו המוזיקאלי של גרשון פריישטט ביצע את מיטב השירים מ-"בית ספר למוסיקה" - "כשאת עצובה", "צל עץ תמר", "יא מאמא", "סוד המזלות" וכמובן את הביצוע שזיכה אותו בתלמיד המצטיין - "כשהלב בוכה" אותו בחר להקדיש לזכר הנרצחים בפיגוע בת"א. במהלך האירוע הצטרפו אל עוזיה לדואטים חגיגיים, אוהד מושקוביץ שביצע יחד איתו את הלהיט 'שומר ישראל' שכתב עבורו שלמה יהודה רכניץ ואיציק דדיה. באתנחתא המוזיקלית נהנו הצופים ממופע מרהיב של הכנר הווירטואוז דניאל אהביאל. לסיום, קינח עוזיה שוב בסינגל החדש - "פסגות חייך" אותו כבר הקהל הכיר והצטרף אליו לשירה.

במהלך ההופעה עוזיה סיפר על החוויה של "בית-ספר למוסיקה" ועל הכלים אותם קיבל מיהורם גאון וניצל את ההזדמנות לומר לו תודה ולאחל מזל טוב לרגל יום הולדתו ה-76 של יהורם שחל בשבוע שעבר ולכבוד המאורע הכינו עוגה מיוחדת ומושקעת ליהורם וכל הקהל הצטרף בברכות.

צילום: ישראל ברדוגו וצ'ינו פאפארצ'י
ה 
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC