דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סיקור הופעה: אבישי רוזן עכשיו - זוהר מלאכי

0
אחרי הצלחת האלבום הבכורה "תן לי סימן" ושבוע אחרי צאת אלבומו השני "מי שאני עכשיו" אבישי רוזן לוקח צעד קדימה ויוצא למסע הופעות ברחבי הארץ. את מופע השקה החגיגי פתח אבישי רוזן [אתמול, יום שלישי יד' אדר א' תשע"ו] בבית היוצר נמל ת"א עם השירים: "תקופה חדשה", לחן אשר הזכיר לי את השיר "כשאהבה משתלטת" של דייוויד גואטה, "הייתי בורח" בו סיפר לנו על עולמו הפנימי שעבר וההתבגרות מהאלבום הקודם לאלבום הנוכחי, "תן לי כוח" של אריאל זילבר, "יום כיפור" טקסט אשר רץ ברשתות החברתיות ומעלה תגובות משני צידי המתרס. לעניות דעתי, טקסט פשוט לאדם ששואל ובורח מתשובות. ומאידך גיסא, עמוק למי שמעוניין להעמיק.
[post_ad]

במהלך ההופעה מארח אבישי רוזן את רמי קלינשטיין בשיר "מתנות קטנות" לא לפני ששר את השיר "לאן" ומפרגן לגיטריסט ניר גבע, בנצי גפני הבסיסט, הקלידן רן גיל, אסף רייז המתופף. וכמובן לרמי קלינשטיין, שאחראי על הפקת האלבום החדש, "מי שאני עכשיו". בתום השיר רמי קלינשטיין מפרגן בחזרה ומספר על אבישי רוזן כילד צעיר שמדבר כל כך בוגר בבחינת התוכן והמנגינה. ומבקש מהקהל לנצור את הרגע כי עוד נשמע עליו.

בתום הדואט המשותף עם רמי קלינשטיין אבישי רוזן משלב שירים ישנים כדוגמת השירים: "אהבת ישראל בנשמה". וחדשים כדוגמת השירים: "לאן לפנות", "הכל מתפורר", "טיפות של רוח" ו"מי שאני עכשיו". אבישי רוזן חותם את ההופעה עם השירים: "אלפי ילדים", כי ללא ספק ילדים זה כוח ויעידו לכך הקהל הצעיר שהגיע להופעה. ו"תן לי סימן" סימן, תרתי משמע, לסיום מופע השקה מוצלח. אני אהבתי. מה איתך?




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC