דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כיף עמוק! קליפ ושיר חדש לאיל כהן – "במקום"

0
היוצר-זמר איל כהן, מי שכבש את המסך ואת הלבבות בתכנית 'the voice', עושה בימים אלו את צעדיו האחרונים בדרך לאלבום הבכורה הקרב.

אחרי שהוציא שני סינגלים ששבו את אוזני מבקרי המוזיקה, "אשא מבטי" ו"אסירי תקווה", משחרר איל שיר מרענן – "במקום", אליו מהודק קליפ משעשע ותוסס שצולם בהמולת שוק הכרמל.
בשבועות האחרונים השיק איל קמפיין לגיוס המונים דרך האתר 'הדסטארט', בו הוא מאפשר להצטרף אליו למוזיקה ולצלילים ולהשתתף במימון האלבום החדש, בתמורה לתשורות שונות ושוות. במסגרת הקמפיין, פתח איל בסבב הופעות מצליח בכל רחבי הארץ, מברים אינטימיים וסלונים שכונתיים ועד לבמות גדולות ומופעים מרהיבים.

על השיר החדש מספר איל: "במקום לזרוע ולקצור אני מוקף בבירוקרטיה", גיליתי שגם האמנות מוקפת בבירוקרטיה. זה לא טבעי ופשוט להוציא לעולם את היצירה. כמות האפשרויות, הפגישות והאסטרטגיות שנתקלתי בהן מאז "הגמר הגדול" הציפה אותי לגמרי. זה היה לי - ועדיין - כמו עבודה זרה. במקום להתרענן במים, עובדים את עגל הזהב".

"לפני כמה שנים, בעוד אחד מהרגעים שבהם אתה חש בפער העצום בין המקום שבו אתה נמצא, לאיפה שרצית ויכולת להיות - לקחתי עט ויריתי כמו חיצים על הדף, והנה נולד מן שיר-מחאה עצמית שכזאת. המילים העוקצות זימנו דווקא לחן קליל, כאילו שאם הפער לא ממש נסגר, לפחות שנצחק אותו. נחגוג את הפספוסים של חיינו במקום להתייסר מהם".
"כשאני מבצע את "במקום" בהופעות, אני קולט את החיוך מתפשט בקהל. נהנים מהשורות המתגלגלות. בדרך כלל אני גם מתקיל אנשים, ומציע להם להוסיף שורה בספונטניות, ואכן כמעט תמיד מישהו זורק איזה "במקום" משלו. לכן זה נראה לי שיר שנועד לאנרגיה "חיה" שיש בהופעה טובה, ופחות כשיר אולפן באלבום שבדרך. הכי טבעי היה לנו להוציא אותו כקליפ במקום תזזיתי וחם. החלטנו לצלם באווירה הצבעונית שאופפת את שוק הכרמל".
[post_ad]

כשהגעתי לשוק זה נראה לי פתאום רעיון גרוע", מוסיף איל בהתייחסותו לקליפ החדש. "להתחיל לשיר ברחוב? לרקוד? ואז נזכרתי שהשיר הזה מוכרח לצאת "ממבצרי המוכר והסגור". נפתחנו! אני מבסוט לומר שהיום הזה התהפך לי לאחד הימים הכיפיים והמיוחדים בתקופה האחרונה! אנשים ביקשו לשיר, להצטלם, הצטרפו לריקוד, פתחו את הבסטות ועפנו גבוה באהבה"

איל מסיים בדברים בנוגע להד-סטארט "בצעדים האחרונים של ההקלטות התחלתי בפרויקט "גיוס המונים" וכל אחד שרוכש את האלבום הקרוב, בעצם משחרר את השירים עוד קצת מחבלי הבירוקרטיה"


קרדיטים:
צילום קליפ: אסף וונדרמן.
בימוי ועריכה: שלומי ביטון.

מילים ולחן: איל כהן.
הפקה מוזיקלית: איל כהן, הראל חדד ואיתמר שילה.
עיבוד נשפנים: איתמר שילה.
הקלטה מיקס ומאסטרינג: הראל חדד.

נגנים:
תופים - אליק יצהרי.
בס - יקיר ששון.
גיטרה - הראל חדד.
אקורדיון- שרון רייז.
קלידים - שרון רייז ואיל כהן.
חליל - אמונה שטיין.
סקסופון אלט וסופרן - אוהד טאוב.
סקסופון טנור - אורן קארו.
טרומבון - איתמר שילה.

הוקלט באולפני "מזמור".
מיקס ומאסטרינג אולפן "גלים".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC