דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יואלי קליין וארי רייך בסינגל חדש 'בו דבקים'

0
טיש השנה: "בו דבקים" - כך נפגשו לראשונה מקהלת ויז׳ניץ, יואלי קליין וארי רייך בסינגל חדש

שיר חדש ומלא עוצמה בשם "בו דבקים" אותו מבצעים יואלי קליין (״ואפילו בהסתרה״), ילד הפלא ארי רייך ומקהלת ויז'ניץ האגדית מתעתד לכבוש את עולם המוסיקה היהודית.

״הלחן מורכב משני קטעים שחוברו בהזדמנויות שונות" מספר יואלי קליין, "חלקו הראשון של השיר חובר על ידי שמואל לם וכמה מבני החבורה כשביקרו בעיר צפת. לאחר זמן מה כשהושמע הקטע לכ״ק האדמו"ר מבורשטין שליט"א מארה"ב, הוא התפעל והוסיף למנגינה נופך משלו. אל התוצאה המושלמת הגענו בסיעתא דשמיא באחד הימים לאחר תפלה על יד ציונו הק' של הרבי מריבניץ זיע"א, שם ישבו ושרו אותו החברים במשך כמה שעות״ מספר יואלי קליין.

מילות השיר לקוחות מתוך הזמירות לשבת קודש "כי ק-ל ייתן לכל בו דבקים", ואכן, ניתן לחוש באווירת הטיש החסידי והגוון השבתי הנוכח בשיר.
[post_ad]

יואלי קליין מספר על ההחלטה להכנס לאולפן ולהקליט את השיר: "אחר פטירתו של האברך הרה"ח יהושע אשר רבינוביץ זצ"ל בנו של האדמו"ר מפוריסוב שליט"א, הוקמה קרן חשובה שמסייעת לנוער חרדי בשם "קרן ישועות יהושע אשר" שאנחנו מאוד קרובים אליה. החלטנו, כלל החברים שהיו שותפים ליצירה הזו, להקדיש אותה לכבוד הקרן ופעילותה"

אל המלאכה נקראו צמד המעבדים המוכשר אלי קליין &ואיצי ברי שרתמו את מיטב הנגנים לפרויקט. על שירת הסולו הופקדו הזמר יואלי קליין, שריגש וחיזק רבבות עם שירו 'ואפילו בהסתרה' וילד הפלא בעל קול הפעמונים, ארי רייך. השיר מלא חום, דבקות וכיסופים, כבר מושר תקופה ארוכה בעולם הישיבות החסידי ובחתונות, ועתה מוקלט בהפקה אולפנית לראשונה.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC