דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פורים/פסח - שמחונים נכנסת חזק לתחום המארזים

0
עולם המארזים תופס גובה: מתנה מהודרת לחגים עם טאצ' יהודי? מארז החג יעשה את העבודה!

אנשי עסקים ומעסיקים, נתקלים בתקופה הזאת של השנה בשאלה אמיתית וקשה: מה קונים לעובדים לחגים? איזו מתנה ניתן לעורך הדין המסור של החברה, לרואה חשבון, לרב'ה בתלמוד תורה, או שמא ליח"צן המסור? השנה - מתנת פורים ופסח תהיה מדויקת, נכונה ותשדר אכפתיות ויוקרה.

חברת שמחונים, מובילת שוק היודאיקה היהודית, מפתחת מוצרים ייחודיים ומרגשים גם סביב חגי השנה. החברה מציעה פתרון יצירתי והולם ביותר עבור כל חג ומועד, אירוע ושמחה. לכל חג והמארז הייעודי לו. הסדרה החדשה כוללת מארזי יין בשילוב מגילת אסתר - לפורים, ובשילוב הגדה - לפסח.

המארזים החגיגיים, מפרט:
מארזי החג משלבים בקבוק יין אחד או שניים, לפי בחירה ומעוצבים בסגנון יוקרתי עם נגיעות לכה סלקטיבית. המגילה או ההגדה שבמארז מופיעים בפורמט צר וארוך בשילוב הטבעות והבלטות עם נוכחות יוקרתית שטרם נראתה בעולם תוכן זה. המארז הוא בעצם מתנה מושלמת שנשארת לתמיד בצירוף של יין איכותי, כי יהודי טוב מביא יין לכל מאורע. היינות ממותגי היין המובילים מכוונים למהדורות גבוהות ונחשקות.
[post_ad]

מארזי היוקרה החדשים מצטרפים לסדרות המארזים קיימות בגלריית שמחונים- מארזי יין ושוקולד בלגי, המשלבים בתוכם מגילה או הגדה מהודרים בגודל סטנדרטי.



כדי לא להגיע לרגע האחרון ללא מתנה ראויה, מנהלים מוסדות מתבקשים להתקשר כבר כעת כבר כעת. ניתן להוסיף הקדשות והבלטות, לוגו וסימנים נוספים. את מארזי החג ניתן להזמין בצבעים: חום, כסוף ולבן.

פירוט ומחירים:
מארז יין 750 מ"ל עם מגילה/הגדה בצורת משולש בגווני חום קרם מחיר: 132 ₪
מארז שני יינות 750 מ"ל עם מגילה/הגדה בגווני שחור וקרם בהיר מחיר: 199 ₪
מארז יין 500 מ"ל עם מגילה/הגדה בגווני חום, מחיר: 152 ₪

החברה מציעה מחירים משתלמים במיוחד למזמיני כמויות, 02-5706902
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC