דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ישי ריבו תופס גובה במוזיאון ת"א

0
שנתיים עברו מאז השקת אלבומו הראשון של ישי ריבו, "תוכו רצוף אהבה" בבית היוצר שבנמל ת"א. ישי ריבו שהיה אז רק בתחילת דרכו המקצועית צבר עם הזמן קהל מאזינים נאמן. אתמול בהשקת אלבומו השני, "פחד גבהים" במוזיאון ת"א ביסס ישי ריבו את מקומו ויעידו על כך עשרות האנשים שהגיעו להופעה שהייתה סולד אאוט.



מופע ההשקה פתח ישי ריבו ביחד עם להקתו המונה את הגיטריסטים עמית יצחק ואוהד דרשן, הבסיסט ניר מימון, הקלידן אמיר אלייב, המתופף ישראל נחום והקלידן דוד איכלביץ' בשירים "אור החיים" ו"לבדו הוא". בתום השירים פנה ישי ריבו לקהל ואמר: "הדבר היחיד שאני רוצה להגיד מכל הלב זה תודה לכל אחד ואחת שהגעתם לערב הכל כך מיוחד הזה שלי", והמשיך בשירים "קול פעמונים", "דרך הישר/ה" ו"הניסיון הזה" אליו הצטרף הקהל לשיר ומהצד זה נשמע כל כך מקסים. שיאו של הערב היה ללא ספק בשיר "אם ננעלו" אינטרפרטציה לשיר של רבי שלום שבזי "והריקותי", ניגון האדמו"ר הזקן בעל התניא, הופעה מעולה מלאת קסם אשר נתנה הרגשה של קירוב לבבות בין הקהל החילוני והדתי-חרדי שהגיע להופעה.
[post_ad]

כמו ברוב הופעותיו נוהג ישי ריבו לצרף אורח מיוחד. בערב הנוכחי היה זה עידן עמדי שהצטרף אליו לדואט משותף לא לפני שישי ריבו סיפר לנו על הופעה שהיתה לו ביום רביעי מול 1,000 בנות אולפנה. ששם היה אטרף מטורף ועל כך שהוא לא שמע את עצמו מרוב צרחות הקהל. החשש שלו היה זה שהוא צריך לשיר במוזיאון ת"א. אך חשש זה התפוגג כשהקהל פירגן ובענק ועל כך הודה ישי ריבו לקהל. בתום השיר "קול דודי" ביצע עידן עמדי את שירו "בזמן האחרון". בתום השיר סיפר עידן עמדי על הקשר שלו עם ישי ריבו. והמשיך בשירים "מציל אותי כל יום" ו"נגמר" אשר הזכיר לו כי הופעתו נגמרה והבמה חוזרת לישי. לעניות דעתי, לא ברור למה ישי ריבו צריך אומנים אורחים בהופעותיו היות והוא מוכשר בפני עצמו אולי זה חוסר האמונה כשם הנושא את שם האלבום "פחד גבהים" אך הערב הוכיח ללא ספק שהוא כאן כדי להישאר.

אני אהבתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC